Keď má booklover letné prázdniny

Poznáte lepšie obdobie ako to, keď si môžete 2 mesiace nerušene čítať a ešte sa k tomu pridá teplé slnko, voda a svieže pitia? Ja tiež nie. Leto je pre booklovera sväté obdobie a inak nesúdim ani ja. Tí mladší majú kopec voľného času a využívajú ho ako inak s knihou na záhrade, balkóne či pri mori. Leto vychádza aj s rôznymi knižnými obchodmi, kde v tieto teplé dni frčia hlavne výpredaje a tak nie je kníh nikdy dosť. 
Napríklad ja sama som teraz za júl a trošku augusta prečítala už okolo 10 kníh. Voľné dni som si krátila čítaním knihy na našom útulnom balkóne, s chutným jedlom a pitím, proste letná pohoda pre booklovera. 

V podstate nie je nič lepšie, ako mať voľný čas len na čítanie a čísla prečítaných kníh, v mojom prípade aj recenzii stúpajú hore. A milujem, keď vstanem skoro a môžem si čítať ešte v posteli. Kto nie?


Aby ste boli v obraze, tento článok bude aj o mojom letnom čítaní a taktiež akési zhrnutie doteraz letných knižných záležitostí.

Prečítané knihy celkovo:
Buď silná - Demi Lovato
Láska z ulice - Miroslava Varáčková
Cinder - Marissa Meyer
Arnarove deti - Blanka Gondová
• Žuvačkový kráľ - Enja Rúčková
• Piata vlna - Rick Yancey
• Na počiatku bolo koleso - Zuzka Slaninka
• Bendži Bengál Bom a vidlicovoruký pazúr 
• Karambol - Enja Rúčková
+ začala som plniť aj Odviaž sa aj s recenziou.

A určite poznáte aj dovolenkové stavy, kedy je hlavné zaobstarať si schopné knihy na tých 8 až 12 dní strávených v zahraničí pri mori. Toto je pre booklovera alebo knihomoľa celkom problém, pretože ja nikdy neviem odhadnúť správny počet kníh tak, aby mi všetko vyšlo a nezobrala si náhodou viac kníh a pritom by som prešvihla váhu batožiny na letisku alebo by som prinajhoršom trucovala polovicu dovolenky, že nemám čo čítať, keď som si už všetko prinesené prečítala. Jedným slovom, starosti.


Počas dovolenky v Grécku som vlastne mala veľa času, pretože som si čítala skoro celý deň. Ráno sme samozrejme išli na raňajky a potom konečne na pláž. Vždy, keď som vyšla z mora, kým som schla, čas som si krátila čítaním kníh. Potom som vliezla do vody z nova a tak to pokračovalo asi do šiestej poobede, keďže sme sa snažili tráviť celý deň pri bazéne na pláži. Potom, keď som zo seba konečne spláchla tú soľ po šiestej večer som neodolala neprevrátiť pár stránok a potom už len hor sa na večeru, kde sme sa teda pekne napchávali. Prečítala som potom spolu Žuvačkového kráľa, Piatu vlnu, Na počiatku bolo koleso, príjemnú detskú oddychovku Bendži Bengál Bom a Vidlicovoruký pazúr a nakoniec znova od Enji Rúčkovej a to novinku Karambol, ktorú som čítala v lietadle cestou naspäť. Dovolenku som si veľmi užila a celkovo to bol aj skvelo strávený čas nielen s knihou, ale aj so skvelými ľuďmi. Predsa len, každý potrebuje vypnúť aspoň raz za rok a dovolenka je skvelým riešením. 

Náhodou som so sebou mala záložku pripomínajúcu krásnu scenériu v lietadle za oknom :)


Ste rovnako radi, keď máte akýsi čas naviac a môžete si nerušene čítať?
Koľko kníh ste už stihli prečítať za letné prázdniny?
Boli ste už aj na nejakej dovolenke? Rada sa dozviem tipy na skvelé dovolenkové destinácie :)
A nakoniec taká otázočka - čo dobré čítate?

Komentáre

  1. Tie fotky sú moc pekné. :) Ako sa ti páčil Karambol?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Karambol sa mi celkom páčil, nič zložité, vcelku jednoduché, sladké a svieže čítanie :)

      Odstrániť
  2. Dokonalé fotky a fakt perfektné recenzie :)
    Obdivujem tvoj blog si fakt super na tvoj blog vždy rád chodím a súsmevom na tvári rád čítam tvoje príspevky.
    Čím fotíš? Ak sa môžem opýtať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja s úsmevom na tvári čítam tvoje riadky ^^ Naozaj takéto pochvaly vždy potešia a inšpirujú človeka robiť svoju prácu ďalej, ďakujem krásne!
      Tieto fotky boli spravené Iphonom 5s. :)

      Odstrániť
  3. Souhlasím s tebou, na balkóně si taky ráda čtu, ale mít nějakou velkou zahradu, to by bylo ještě lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno a k tomu ešte húpacia sieť a dokonalá pohoda na čítanie je na svete! :)

      Odstrániť
  4. Teda tak to si na dovoleny vazne jen cetla nebo se koupala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obojo, kým som schla, tak som si čítala a potom znova som šla do vody a zas som si na lehátku čítala :) využívala som čas a keďže sa nerada opaľujem, v tieni sa mi čítalo dobre :D

      Odstrániť
  5. My takto na dovolenky k moru nechodíme, vždy len do Tatier alebo niekam na stanovačku do lesa :) . A pri takých príležitostiach sa ani čítať nedalo, pretože sme stále chodili po horách a keď náhodou pršalo, boli sme niekde v múzeu takže týždeň ubehol veľmi rýchlo :)
    btw. krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj taká dovolenka môže byť super, my sme jeden rok tiež boli takto v Tatrách a bolo tam naozaj krásne :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj