Knižné prírastky/Január

S menším oneskorením vďaka naším profesorom, ktorí nás psychicky aj fyzicky nechali na bode mrazu som sa pred jarnými prázdninami rozhodla vám konečne ukázať moje prírastky za prvý mesiac roku 2015. Týmto vám aj srdečne prajem skvelý štart do Nového roka, no teraz však na knižnú tému.
Svoje predsavzatie, znejúc len nutné knihy, ktoré si ako-tak plním už od novembra (počas Vianoc som na to ako knihomoľ mala právo) som neporušila ani tentoraz a či sa vám to páči alebo nie, zadovážila som si len 3 knihy

Najprv som "prehlodala" zľavy na BookDepository a objavila dva kúsky za obstojné ceny - Between the Lines od Jodi Picoult, ktorá sľubuje rozprávkový príbeh o dievčati, ku ktorej v jeden deň prehovorí princ z papierovej knihy a ako druhú thriller fantasy knihu trochu známejšiu vďaka slovenskému prekladu The Game od Krystyny Kuhn.
Poslednou knihou, ktorá nadobudla miesto na mojej poličke a bola v januári aj mnou prečítaná je skvelý postapokalyptický menší román Tak padne náš svet, ktorý som si náramne užila a tentokrát to nie je irónia. Bola som ním naozaj nadšená a verím, že recenziu si budete môcť prečítať už v priebehu tohto týždňa.

Som rada, že aspoň z týchto prírastkov je časť už prečítaná a hádam, že i ostatné k tomu nemajú ďaleko. Dúfam, že sa vám tento kratší článok aj tak páčil a budem sa tešiť, ak mi do komentára napíšete váš názor na spomenuté knihy či len to, či ste o nich vôbec počuli.
Mimo toho - akými kúskami sa obohatila vaša polička?

                                                          Fotky, ktoré sú mojou tvorbou prosím nekopírujte bez môjho vedomia.

Komentáre

  1. Počula som len o knihe Tak padne náš svet :) mimochodom, za tento mesiac mám len S láskou Rosie, Štyri a Džínsový denník 3 (za túto knihu vďačím len svojmu skvelému bratovi <3). Som zvedavá, či si ešte nejakú kúpim! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predsa len je tá jediná slovenská. Snáď sa budú páčiť, Džínsový denník už mám za sebou a môžem len odporúčať. Drž sa. :D

      Odstrániť
  2. Krásne prírastky :) O žiadnej knihe som doposiaľ nepočula, ale vyzerajú zaujímavo :) Mne pribudla kniha s názvom Sila šestky a objednala som si S láskou, Rosie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snáď budú rovnako dobré. S láskou, Rosie je celkom obľúbená kniha, u mňa možno raz. Nech sa ti páčia. :)

      Odstrániť
  3. Pre mňa je známa iba kniha Tak padne náš svet. Between the Lines sa mi páči ten námet, ktorý si spomínala(ja mám stále takú rozprávkovú dušu), ale myslím, žeby som si knihu neprečítala a ani tú druhú kedže sú v angličtine-a tá mi už veru nejde tak ako inokedy :D Ale pekné kúsky ti pribudli-mne pribudlo až šesť-zatiaľ-a najviac ma z tej mojej kôpky teší Leotina záhrada od Francine Riversovej-moja obľúbená autorka vďaka knihe Vykúpená láska, ktorou si ma získala :) No a som zvedavá na recenziu na už spomínanú knihu Tak padne náš svet...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa pre to práve zaujala. Alé, veď nikdy nie je neskoro naučiť (doučiť) sa nový jazyk. :) Šesť, to je pekný počet. Snáď sa ti bude páčiť!

      Odstrániť
  4. Jodi Picoult mi je známa len vďaka filmu podľa jej knihy My sister's keeper, inak som ani jednu knižku nečítala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O filme ani knihe som nepočula, ale hneď som si pozrela trailer a môže to byť zaujímavé a emotívne. :)

      Odstrániť
  5. Between the Lines znie zaujímavé, o tej počujem prvýkrát, na zvyšné dve som už narazila, ale nečítala som ich.:) Inak krásne fotky ako zvyčajne.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som na to narazila prvýkrát a musela som ju mať. Ďakujem. :)

      Odstrániť
  6. Moc pěkný článek doplněný o krásné fotky :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj