Knihobit - máj 2015 • Prvý box pre knihomoľov v Česku a Slovensku

Odkedy som objavila LootCrate a veeľmi obľúbený knižný box OwlCrate v zahraničí a najmä anglicky hovoriacich krajinách, mala som sto chutí objednať si jeden z nich, no vďaka niekedy aj 50 eurovému prekvapeniu pri slove Objednať som musela všetky okná s takmer odoslanou objednávkou pozatvárať a naďalej sa kochať len "anboxingami" a ostatnými odbaľovačkami na YouTube.

Odkedy sa však z ničoho nič objavili stránky a processing príprav nového boxu v Česku a Slovensku zvaného KNIHOBIT, moje radary sa hneď zamerali naň a sledovali všetko. Facebookovú stránku, potom Instagram a nakoniec stránky. Tie si prešli preťažením a menšími problémami, čo hneď ale rýchlo zvládli. 

Služba Knihobit sľubovala a i stále sľubuje výber knihy priamo pre vás, ktorú vám starostlivo vyberie dvojica tvorcov Martin a Veronika pomocou vašich vytvorených profilov na GoodReads, CBDB alebo stránka Databáze Knih. Tak je naozaj malá pravdepodobnosť, že dostanete knihu, ktorá vám už v poličke leží a plusom je taktiež to, že vybraný výtlačok nie je starší, ako 2 mesiace.

Balík okrem knihy obsahuje osobný list s venovaním a minimálne 3 knihomoľské drobnôstky. Box pre ČR stojí 399 Kč + poštovné 89 Kč. Na Slovensku si zaplatíte 14,56€ + poštovné 5,48€, dokopy teda 20,04€. Preprava však nie je na Českej či Slovenskej pošte, ale na prepravnej spoločnosti Geis kuriérom. Cena je možno trochu nemilým prekvapením hlavne pre Slovákov, ale som toho názoru, že aspoň raz treba vyskúšať a odporúčam vám ešte chvíľku sledovať pár balíčkov a neskôr sa možno aj vy vrhnete do víru Knihobita.

A teraz sa vrhnime na balíček, ktorý poputoval domov ku mne!


Od kuriéra som dostala balík zabalený v obyčajnej nenápadnej krabici, v ktorej by sa mohlo skrývať čokoľvek nudné. Očakávala som tzv. krabicu v krabici, ako to pri takýchto boxoch býva, alebo ako vyzeral ešte koncept Knihobita. Toho sme sa však nedočkali, no táto maličkosť mi nezabránila, aby som sa tešila na obsah balíku. 

Všetky vecičky boli zabalené v bublinkovej fólii, ktorá zabránila pokrčeniu či rozbitiu, aj keď sa to v tej krabici nebezpečne knísalo (haha). Ako prvá na mňa vykukla záložka z britského seriálu Sherlock Holmes, na ktorej bol Benedict Cumberbatch, čo ma trochu zamrzelo, keďže seriál nesledujem, avšak u knihomoľa blogera to nie je nikdy čiernobiele, pretože sa záložka vždy dá niekomu posunúť.

Druhá bola malá milá knižočka, ktorá po otvorení skrývala "lepíky", alebo papieriky, na ktoré si môžte písať poznámky, aby ste na niečo nezabudli. Aj keď ich moc nevyužívam, vyzerajú naozaj nádherne a v budúcnosti určite neodolám a polepím si nimi celý diár.
Ako tretia vykúkala ďalšia, tentoraz magnetická záložka od Dobrých Knih s peknou kresbou a bublinou, do ktorej si môžete vpísať vlastný text.
A ďalšia záložka! Tentoraz s pútaním na dielo Kniha vzpomínek od vydavateľstva Domino.
Knihomoľovi nesmel chýbať ani edičný plán od obľúbeného vydavateľstva, v mesiaci máj to bol Slovart.
Záložky mám veľmi rada, rada ich zbieram a tak ich v takomto balíčku len privítam.

Veľkú radosť mi spravil krásny zlatý náhrdelník so sovou s modrými očami, ktorý ste mohli vidieť aj na titulnej fotke na FB Knihobita, teda v boxe sa nachádzali nielen praktické ale aj jeden módny doplnok knihomoľa. Náhrdelníky nosím rada, preto tento určite využijem.
Na troch ovocných gumách som sa s úsmevom zasmiala, skoro som ich v krabici zabudla a poslúžia zrejme ako dekoráciu (také pekné gumy určite nevygumujem na školské poznámky!).

Kožený diár.. ách, ten je najúžasnejší hneď po knihe! Pôsobí vintage štýlom s previazaním a kľúčom a zvonku sa pýši zlatými stranami. Vnútri nájdete len čisté strany, takže krásne poslúži ako denník alebo čokoľvek iné (keďže okrem knihomoľčenia si potrpím na perá, zošity a diáre), napríklad ja sa to chystám využiť na spísanie si všetkých kníh, ktoré vlastním.

Ako posledná ma v boxe čakalo to hlavné, a to kniha, čo je HalfWild - polodivoký. To pokladám za úspech, keďže je to druhý diel a Knihobiti si to dobre preštudovali, pretože úvodný už mám dlho prelúskaný. Je v češtine, ale rôzne vydania ani čítanie v ČJ mi absolútne nevadí. Práveže to vyzerá veľmi pekne!
Okrem knihy bol na moje prekvapenie priložený prefotený list (odkaz) priamo od autorky, čo je určite skvostom.

V knihe bolo založené aj osobné venovanie adresované mne (mne!!) od Knihobitov, kde sa taktiež písalo o ďalších predmetoch, ktoré sú plánované pre ďalšie zásielky, zaradené kupóny na zľavu pri ďalších boxoch a spolupráce s vydavateľmi.
Osobne by som uvítala viac "bookish" vecičiek a možno totožnejšie boxy medzi zákazníkmi, pretože keďže bol limitovaný počet, niekto dostal placku, niekto nie a rovnako si nie každý našiel zlatý diár. Samozrejme, pri prvej zásielke nemôžem ani nechcem nič kritizovať, pretože práve tá slúži na spätnú väzbu a nápravu všetkých pripomienok a problémov. Ja ľudí, ktorí nápad aj našeho book-boxu zrealizovali a pevne sa do toho pustili podporujem, obdivujem a ďakujem im nielen za predmety, ktoré mi od nich prišli, ale aj za samotného Knihobita a teším sa na ďalšie balíky! 


A na záver video či unboxing odo mňa, alebo ako to vyzeralo za pochodu pri otváraní. 

Komentáre

  1. Super článok a nádherné fotky ^^
    Ja osobne som rada,že som si neobjednala prvú várku týchto balíčkov, pretože veď vieš.. nàhodou by to nebolo podľa mojich očakávaní. Avšak vyzerá to skvelo a ja si asi do zoznamu pripíšem "nezabudnúť na druhú objednávku". :)
    Btw.záložku môžeš dať mne :3 :D a ten zàpisník je naozaj krásny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, áno, určite je lepšie najprv si to otestovať a až potom vyskúšať, ak ide o väčšiu "investíciu". :)
      Ešte uvidím! :D

      Odstrániť
  2. Super, že si aj ty o tom napísala článok. :) Ten zápisník je úplne nádherný - asi by som sa rozplakala, keby som ho vo svojom balíku nenašla. :D Ou, a ten hafan bol tiež v balíčku? :) :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa ti páčil :) to áno, ten je nádherný.. áno, a pritom mi aj asistoval :D

      Odstrániť
  3. Pěkný balíček, jen ta knížka by mi moc nesedla. Četla jsem první díl, nebyl špatný, ale doma ho mít nemusím. Ale každý má jiné preference, ten zápisník je fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok aj video :) Už dávno som premýšľala o takomto bookboxe, a teraz som sa už asi definitívne rozhodla.
    Inak, ak nechceš tú Sherlock záložku, ja sa neurazím ak mi ju dáš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Snáď sa ti budú ďalšie boxy páčiť! :D
      (ešte porozmýšľam 3:) )

      Odstrániť
  5. Ak by mi do balíka zabalili aj to biele štvornohé čudo s čiernym čumákom a neodolateľným kukučom, tak by som si ho hneď objednala :) Luxusné video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten balíček je dokonalý, raz ho určite vyskúšam ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj