Knižné prírastky • December 2015

Šťastný Nový rok!

Ten sme sledovali cez okná, televíziu, objektívy fotoaparátov, no ja najmä cez knižky. Cez posledný deň v roku, ktorý je už za nami, som si kompletizovala všetky knižky, ktoré som si našla pod stromčekom, v baliacom papieri či vyhrala, vymenila a kúpila na knižnom zraze.

Bolo ich naozaj hojne. Podostávala som aj novinky, aj staršie tituly a ďakujem za každú jednu knižku. Už teraz rozmýšľam, ktorú otvorím ako prvú.

Keďže skončil rok 2015 a kráčame do nového (kde chybu, ktorú v dátume urobíme ako prvú nebude také ťažké opraviť), pridala by som tu aj malé zhodnotenie.
Prečítala som 37 kníh, čo nie je najhoršie, ale ani najlepšie. V nasledujúcom roku by som preto chcela otvoriť ešte viac príbehov, budem sa však vo výzve zase držať počtu 50 kníh ako v predošlých rokoch. 

Zúčastňovala som sa aj knižných zrazov, kde som stretla veľa úžasných ľudí a konečne objavila ďalšie z mála miest, kde sa cítim ako medzi svojimi. 
Na blog som síce písala pomenej, ale zato vám stále prinášala recenzie na tituly, ktoré boli jedinečné a naozaj stáli za spomenutie.

Nasledujúcich 366 dní by som stále chcela čítať, písať, fotografovať a blogovať celým srdcom, s láskou a chuťou. Chcela by som zmeniť dizajn blogu, osviežiť jeho vzhľad a svojím slovom zaujať čo najviac ľudí. 
Chcela by som stále stretávať jedinečných ľudí, ktorí milujú knihy ako ja a hlavne robiť to, čo ma baví.

Ďakujem za priazeň v roku 2015 a dúfam, že mi ostanete verní aj v ďalšom.


***


Spod stromčeku

Mesto popola som dostala ešte v predstihu od mojej skvelej kamarátky, ktorá mi zohnala druhý diel, aj keď to bolo nemožné a istým spôsobom ma prehovorila aj na to, aby som túto sériu začala čo najskôr.

Nasledujúcich 5 kníh sa nachádzalo na zozname, ktorý som dala svojim rodičom a starým rodičom, pretože mne vybrať knižku bez nápovedy je nemožné.
Dám ti aj Slnko a Džínsový denník 5 som si našla pod stromčekom od maminy.
Druhú striebornú knihu snov Denník Anny Frankovej, po ktorom som túžila už dlhšie som dostala od starých rodičov, pričom Annu som stihla prečítať v prvých dňoch, pozrieť si film a následne sa poriadne vyplakať.
 Len to nikomu nepovedz mi podarovala teta s ujom nedávno, len pár dní pred Silvestrom, no všetky knihy, o ktorých som vedela, že ma cez Vianoce potešia, ma aj od srdca potešili.

 Zo zrazu

 Kečupové oblaky, novinku od Annabel Pitcher zo Slovartu som adoptovala od Zonie za pár eur a neviem sa dočkať, kedy ich "ochutnám", pretože som po nich pokukovala už od oznámenia vydania.

Diary of a crush, to je príbeh. Na zraze sa konal Knižný ježiško, kde sme si každý potiahli meno blogera a následne mu svoju knižku (zabalenú, samozrejme!) podarovali ako taký Ježiško prezlečený za blogera. Táto anglická knižka ma nesmierne potešila, napriek tomu, že som o nej predtým vôbec nepočula a keďže sa pomaly začínam dostávať aj do anglickej literatúry, tento denníček od Luu mi spravil obrovskú radosť.
Poslednými knižkami, ktoré si u mňa našli domov v roku 2015 je Prvých 100, ktorých som taktiež adoptovala od Kiky a nakoniec je to Pravda o Melody Brownovej, ktoré si ku mne našli cestu cez súťaž na knižnom zraze (o ktorom si môžete prečítať reporty tu a tu)

***



Komentáre

  1. Prajem ti šťastný nový rok.Džínsový denník 5 a Len to nikomu nepovedz sú skvelé knihy.Denník Anny Frankovej mám v plane si prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, teším sa na ne ešte viac. :) Anna Franková bola skvelá, v blízkej dobe určite plánujem napísať recenziu.

      Odstrániť
  2. Krásne knihy Zuzka a super fotky ako vždy. Nech sa ti v novom roku darí a teším sa na tvoje články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi 90% som vymazala zo svojich wishlistov, lebo som o nich neustále čítala recenzie a prešla ma na ne chuť. Dúfam však, že tebe sa to nestane, a vychutnáš si ich :3
    Ja som tento rok nič knižné nedostala...i keď.... zatiaľ (kamoška a môj chalan mi ešte darčeky nestihli dať :3

    https://maramissmara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa takýmto spôsobom našťastie nezvyknú knihy omrzieť.
      Snáď ťa teda oni potešia. :)

      Odstrániť
  4. Máš krásne fotky k článku. Na Tvojom blogu som prvýkrát, ale určite nie posledný :) Všetko dobré do nového roka Ti želám :) :) www.mojacitaren.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, všetko najlepšie k Novému roku aj tebe, teším sa :)

      Odstrániť
  5. Krásné přírůstky :) Kečupová mračna jsou teď docela hit a ani se nedivím, minimálně pro tu nádhernou obálku je chci mít také v knihovně! Prvních 100 už mám doma snad rok a půl a stále nepřečtené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dám ti aj slnko som tiež dostala pod stromček! :D Čoskoro sa na to chystám.
    A Druhá strieborná kniha snov bola tiež pecková. Kerstin Gierová píše úžasne a veľmi pútavo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj tebe šťastný nový rok, pre istotu, keby som ti to už nepovedala aspoň päťkrát :D
    Strieborné knihy snov som si chcela už veľmi dlho prečítať, dúfam, že si k nim nejako nájdem cestu. A som zvedavá, čo povieš na Oblaky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj