Booklover´s details - Vysnívané miesto na čítanie #2


Trošku neskoro, ale predsa. Prinášam vám tu ďalší článok môjho prvého meme Booklover´s details na tému Vysnívané miesto na čítanie.
Book.
Každý má nejaké obľúbené miesto, kde si zo stolíka zoberie knihu, otvorí ju, vyberie záložku a pohrúži sa do čítania. Ja mám takýchto miest určite veľa. Jeden čas som čítala v obývačke na gauči, kde som bola podopretá miliónmi vankúšikmi, no teraz skôr už v svojej izbe v posteli pri lampe. Ale poďme k tomu vysnívanému.

Ja osobne svoje vysnívané miesto nemám. Dôležité je práve to čítanie, čítam hoc aj vo vlaku, ale také tie najpravidelnejšie miesta som už napísala tam hore.
Vo vlaku sa číta dobre, pretože niekoho tá jazda ukľudňuje, iného to ruší, ale to je vec človeka. Každý je teda iný.
V autobuse moc nečítam, pretože za prvé do mhd chodievam na krátke trasy a neoplatí sa mi knižku vyberať, pretože sa začítam a vystúpim niekde na konečnej. Za druhé mi do toho každý nazerá a to neznášam. Takže čítanie v autobuse moc rada nemám. Možno tak čítanie esemesiek.

~ readingHm.. kde sa dá ešte čítať? Aha jasné, na dovolenke, či na nejakom výlete. Samozrejme si na to musíte nájsť čas, na dovolenke mám rada čítanie na pláži, kde počujete iba vlny a cudzie jazyky. Dobré je, že ničomu nerozumiete, takže máte čistú hlavu iba na čítanie. Na dovolenku si väčšinou beriem čítačku, pretože to skoro vždy prešvihnem s určitou váhou batožiny, takže na dovolenku čítačka. Všetky knihy mám pokope a nemusím prenášať všetky tie kilá.

A čo vy a vaše obľúbené miesto na čítanie?

Zdroj obrázkov: weheartit
Zuzana

Komentáre

Pozri aj