Knižný Ježiško alebo čo som dostala - 2013

Mechanický anjel
Vianoce už úspešne skončili a som veľmi rada, že knižný Ježiško ani mňa neobišiel. Dostala som dokopy 11 kníh, za čo rodine Ježiškovi veľmi pekne ďakujem! Tohotoročné darčeky boli čiastočne hrubé a neviem sa dočkať, kedy vám ich už predstavím.




Srdiečko forever :3 

Pod stromčekom som našla tieto tituly:

  • To najsladšie nakoniec - Alan Bradley
  • Mechanický anjel - Cassandra Clare
  • Ghostgirl III - Tonya Hurleyová
  • Oksa Pollocková I: Vyvolená - Anne Plichot, Cendrine Wolf
  • Oksa Pollocková II: Les zablúdených - Anne Plichot, Cendrine Wolf
  • Súmrak - Stephenie Meyer
  • Obyčajná tvár - R. J. Palaciová
  • Záblesk - Alexandra Adornett
  • Záhrobie - Alexandra Adornett
  • Zore - Alexandra Adornett
  • Smaragdový atlas - John Stephens



Môžem vyhlásiť, že tohtoročný "Knížiško" bol naozaj štedrý. Bohužiaľ som dostala ďalší Záblesk, čo už doma mám, rodina sa proste zmýlila, no divím sa im, že konečne našli niečo, čo nemám! Viac menej Záblesk by ste mohli čakať v roku 2014 v súťaži. Čo ste dostali vy?

Zet


Komentáre

  1. Jsem ráda že nejsem jediná kdo dostává spoustu knížek. :D U některých i trochu závist, taky se na ně chystám hlavně Clockwork Angel. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nie si jediná .. :) nezúfaj, aj ty si určite dostala nejaké, čo by som chcela aj ja :)
      To sa aj ja neviem dočkať, kedy ju začnem.

      Odstrániť
  2. krásné kousky :D Já také dostala knihy, u mě neví co jiného kupovat :D Dostala jsem všechny tři díly ze série Paranormálové a Roztomilá malá tajemství

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty si dostala na Vianoce 11 kníh??? Ja som si kúpila 2 knihy a moja mama mi zakázala kupovať ďalšie. Tak to nie je fér! :( Veľmi ma teší že v tejto veľkej kôpke vidím Mechanického anjela. Som veľmi zvedavá čo na túto knihu povieš a dúfam že ta neodradí Will...lebo potom, sa máš načo tešiť ;) Prajem príjemné a nikým/ ničím nerušené čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, však tu budú aj súťaže. :D Ja som dala rodičom zoznam so štyrmi knihami a to som chcela iba tie :D
      Mechanický anjel som chcela špeciálne a asi som sa naňho najviac tešila. Will je zatiaľ v pohode, nevadí mi. Ďakujem ;))

      Odstrániť
  4. Téééda, to je více knih než-li jsem dostala já:-). Asi jsem zlobila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebój, aj ja som sa čudovala, keď som u ostatných knihomoľov videla aj nad 20 :D nehnevala, knihomoľovia nehnevajú O:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj