Waiting on Wednesday (1)

Ahojte späť pri meme Waiting on Wednesday od Breaking the Spine, kde je cieľom vybrať si knižku, ktorú si chcem prečítať a uverejniť anotáciu. Tak poďme na to :-)

Tentoraz som si vybrala Hry o život od Suzanne Collinsovej.

Na troskách bývalej Severnej Ameriky vyrástol Panem, ovládaný bohatým Sídlom, ktoré obklopuje dvanásť podrobených obvodov. Nenávidené Sídlo vládne železnou päsťou. Raz do roka
povolá z každého obvodu chlapca a dievča do hier o život, aby pobavili televíznych divákov skutočným bojom na život a na smrť. Medzi nimi sa dobrovoľne ocitne šestnásťročná Katniss Everdeenová, odhodlaná za každú cenu prežiť. Aj víťazstvo však môže mať trpkú príchuť, oslavné turné po jednotlivých obvodoch sa zmení na krutú skúšku ohňom. Symbolom odporu proti Sídlu sa stáva drozdajka, vtáčik, ktorého nosí Katniss na hrudi v podobe zlatej brošne. Obe znepriatelené strany ju preto vnímajú ako živý symbol rebélie a zamýšľajú využiť ju v mocenskom súboji. Okrem toho sa Katniss až zúfalo nevyzná vo vlastných citoch, najradšej by sa rozdvojila, lebo vie, že obaja jej nápadníci, Peeta aj Gale, by si jej lásku zaslúžili...

Odkiaľ? Knižku mám z knižného e-shopu.
Prečo? Videla som film, zdal sa mi neskutočný a jednoducho som siahla po knihe.
Kedy? Mám ju už objednanú, príde mi za týždeň. Začnem ju čítať zrejme po aktuálnej knižke, ktorú čítam.


Zet

Komentáre

  1. Túto sériu si musíš prečítať. Je jedna z najlepších, aj keď trojka je otras. To som vzdala po 50 stranách. To je niečo úplne iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sa teším :) knižka už netrpezlivo čaká, kým ju otvorím a ja tiež :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj