Posúď knihu podľa obalu (2)

Tak a znova tu máme meme Posúď knihu podľa obalu od Syki. Dnes sa budeme venovať knihe Aféry Finy S. od Alice Činčárovej. Knižku som dnes uvidela v kníhkupectve (za lacnú cenu, as always) a tak ma napadlo, prečo nespraviť dnešný (skôr včerajší) projekt práve o nej? 

Aféry Finy S.
Prvé, čo som na knižke spozorovala bola značka Evity. Pche, ale čo by ste odo mňa čakali :D Evitovky ma moc nebavia, ale asi je to preto, že je o nich od niektorých zlý ohlas, ale v tomto teenagerskom spracovaní by to mohlo byť celkom fajn. Hodnotíme však obálku. 
Veľmi sa mi páči, keď obálka vyzerá ako nakreslene, no proste nie sú tam žiadne odtiene či lesklé stopy. Snáď viete, čo tým myslím a vyjadrila som sa dostatočne :D 
To, že je to v lese mi pridáva ďalšie plus. Ten jeleň tomu dodáva ešte väčšie grády. 
Ten detský pár (aspoň myslím) je celkom zlatý, aj keď tých srdiečok tam mohli dať menej, trochz to prehnali. 
Ale naopak tie kvety a kytice porozhadzované naokolo sú celkom fajn. písmo je pekné, farebne spolu ladí a čo je hlavné, nezavadzia mi, čo sa vo väčšine prípadov stáva často. Všetko to je celkom dobrá práca, ale ten okraj si mohli ušetriť. Každopádne obálka sa mi páči a preto jej dávam päť hviezdičiek , nemám čo vytknúť. Ružovú normálne nemám rada, ale v tomto prípade jej nie je ani veľa, ani málo, tak akurát. 

Zet 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj