Waiting on Wednesday (5)


Je streda a typické na stredu je meme Waiting on Wednesday od Breaking the Spine. Nadnes som si vybrala knihu Mechanický anjel, ktorú by som chcela dostať pod vianočný stromček. Poďme na to.

Pekelné stroje patria k môjmu vianočnému wish-listu a som maximálne zvedavá.

Anotácia
Šestnásťročná Tessa Grayová sa vydáva na dlhú zaoceánsku plavbu, aby vo viktoriánskom Anglicku našla brata. V Londýne plnom upírov, bosorákov a iných nadprirodzených bytostí ju čaká doslova hrôza. Útočisko nájde u Tieňolovcov, ktorí jej prisľúbia pomoc, ak im na oplátku poskytne svoje tajomné schopnosti. Tessu očaria najmä dvaja najlepší priatelia: Jem, za ktorého peknou tvárou sa skrýva temné tajomstvo, a modrooký Will, ktorý od seba všetkých odháňa štipľavými komentármi a nevyspytateľnými náladami. Tessa pochopí, že si bude musieť vybrať, či zachráni brata, alebo pomôže novým priateľom zachrániť svet a že láska je to najnebezpečnejšie kúzlo zo všetkých.

Je zaujímavé, na čo som sa dala. Anotácia mi znie veľmi tajomne a tak.. no tragicky. Hádam, že to bude určite zmena.

Zet

Komentáre

  1. No, tak toto si musíš prečítať. Dokonalá knižka. Ja už chcem trojku :D
    P.S.:Jej, ďakujem, že máš moju stránku medzi Favourites :) Teraz som si to všimla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj