Dizajn 3.0

Dobre. Vianočný dizajn mi už liezol na nervy a zväčša kvôli tomu, že vonku žiadne Vianoce nepoznať. Tak som sa dala na jednoduchý dizajn, ktorý mi tu dúfam ešte dlho vydrží.

Celkový vzhľad blogu:
Očakávania: Nechala som sa inšpirovať mnohými blogmi a .. chcela som jemný vzhľad knižného blogu. Nie moc kníh, nie veľa bez-kníh.
Doba práce: 45 min.
Programy: PFSx (PhotoFiltreStudioX), PhotoScape, Picmonkey
Spokojnosť: 100 %

Ako sa vám páči nový dizajn? Máte nejaké pripomienky?

Zet

Komentáre

  1. Pekné :) Mne sa tiež páčia tie jemné vzhľady, takže máš to veľmi pekné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný :D Počuj, tebe to s tým dizajnom nejako ide :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám :D no snažila som sa, snáď mi ešte tento vydrží dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych se nebála. Já osobně jsem se nijak zvlášť neztrácela. Jen asi dvě postavy jsem si pletla, ale vzadu máš ten přehled postav, takže to můžeš použít při čtení a to samé s novými slovy. Někdy knihu zkus, já myslím, že za to i stojí ;)

    Na designu se mi ze všeho nejvíc líbí ten znak relikvií :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem, som rada, že sa vám páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj