Malé zdroje radosti - Babble time

Babble time, alebo v preklade Chvíľka bľabotania je nová rubrika na tomto blogu, v ktorej spočíva vyrozprávať sa. Hocičo, čo mám na mysli, dám na papier (klávesnicu?).
A názov? Áno, malé zdroje radosti. Tým chcem povedať, že dnešný deň je pre mňa veľmi výnimočný. Pýtate sa prečo? Pretože 10.1.2014 mi prišiel prvý recenzný výtlačok z vydavateľstva Albatrosmedia, za čo im neskutočne ďakujem, že mi dali šancu. Ale len na skúšku, podľa toho ako pochodím s recenziou.
Dnes som tiež dostala výhernú knihu zo súťaže Po stopách blogerov a som neskutočne šťastná. trochu som stopla Pekelné stroje a hodlám sa pustiť do recenzného výtlačku. Dnešné "prírastky" sú:


• Milla - Pia Hagmarová
• Moje sladké šestnáste storočie - Rachel Harissová 

Ešte raz chcem poďakovať vydavateľstvu Albatrosmedia a snáď to u nich nepokašlem. Držte mi palce!

Zet


Komentáre

  1. Moje sladké šestnáste storočie práve čítam, celkom vtipná kniha, hoci nič, čo by som si nejako špeciálne zamilovala. A gratulujem k spoluprácii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som zvedavá, zatiaľ je to len tak na skúšku, podľa toho ako pochodím u recenzie. :)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Já z Mého sladkého šestnáctého století nadšená nebyla, ale pravda je, že psaní Gifs review mě pobavilo. Co se tebe týče, jsem přesvědčena, že se ti líbit bude! Mimochodem, opravdu gratuluji ke spolupráci s Albatrosem, určitě si to nepokazíš, držím ti palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. :) potom ti dám vedieť v podobe recenzie, ako u mňa skončili. :)

      Odstrániť
  3. Gratuluju, opravdu hodně! :) Ani jednu z knih jsem ještě neřekla a ani na jednu se nechystám, není to můj šálek kávy. Ale snad se ti budou líbit. :)
    A mimochodem, co jsi tak do nějaké té žádosti psala? Já si už nějakou dobu říkám, že někomu napíšu, ale vždycky se na poslední chvíli napíšu. Vím, že tam má být, proč bych to chtěla dělat, nějaká ukázka, můj blog a tak... ale nikdy to neudělám, protože zjišťuju, že nevím, jestli je to všechno nebo tak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, snáď budú dobré.
      Ak chceš, môžem ti kľudne pomôcť, napíš mi na môj email zea.zuzu@gmail.com a môžem ti preposlať mail. :) Kľudne sa popýtaj, čo potrebuješ.

      Odstrániť
    2. Díky, díky! Ještě dneska Ti pravděpodobně napíšu, jsi úžasná! ^^

      Odstrániť
  4. Gratulujem :) Kniha-Moje sladké šestnáste storočie vypadá zaujímavo.Teším sa na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj