Vianočná nádielka 2014

U mňa ako u knihomoľa tvoria základ vianočných darčekov práve knihy. Istým spôsobom sú práve ony zároveň poslednou zúfalou možnosťou na dar. Asi od troch Vianoc dozadu to kvôli 3 rovnakým knižným darčekom (Matilda, Matilda a Matilda od Roalda Dahla) riešim tak, že napíšem trochu objemnejší (ehm, 5-10 kníh) list Ježiškovi, ktorý to už potom poposiela ostatným členom rodiny. Tak prevažne viem, čo dostanem, ale vždy sa nájde pár kníh, ktoré som nečakala a vždy sa prekvapivo trafia do môjho vkusu.

Tento rok som dostala krásnych 7 kníh začo som každému veľmi vďačná (ach jaj, prečo mi to robíte, kedy to ja budem čítať..), z toho 6 od príbuzných a 1 od blogerky. A ešte mám vraj očakávať jednu, ja už trocha tuším, ktorú, ale budem vás naťahovať :).

Inak fotky sú fotené mojim oprášeným fotoaparátom Canon Powershot SX170, ktorý sa mi určite pozdáva a v  rukách doslova čaruje, takže ho zrejme budem používať aj naďalej i v recenziách.

Poďme na ne! 

Takto vyzerá celá nádielka. Celkovo so šiestimi hardbackmi a jedným drobným paperbackom

Začneme tými, o ktorých som vedela, no aj tak mi urobili veľkú radosť.
Prvá knižka je drobná Zostaň so mnou. Verím, že to bude príbeh na pár hodín, ale silný a dojemný, ako bol film. Lebo aj ja som slzila.. Ale stále sa naň veľmi teším, napriek tomu, že viem, ako sa to skončí.

Kam si zmizla, Bernadette ma nezvyčajne a bezdôvodne priťahuje už od jej vydania, ale dostala som sa k nej až teraz. Esteticky je tak nádherná, ako som si myslela, avšak bez prebalu sa mi nepáči. Verím však, že si jej šialeno-svojský príbeh obľúbim.

No a obyčajnou kapitolou samou o sebe a ospevovaná kade ide je populárna Selekcia. Napriek tomu, že si na milostné trojuholníky nepotrpím, takej krásnej obálke sa jednoducho nedalo odolať a ešte, keď sa k tomu pridajú nadšené recenzie a názory.. no must read!
Poslednou knižkou, ktorej názov som vedela bol Darca. Toho som si veľmi priala, nie však kvôli filmovému spracovaniu, ktoré bolo nedávno v kine, ale zaujalo ma české vydanie, kedy sa o tom slovenskom ešte ani nehovorilo. Napriek tomu, že česká obálka je naozaj vkusná, naša na mňa pôsobí menej "detsky" a ten 3D dizajn sa mi páči, však uvážte sami.

Mona je už jedna z tých nečakaných, ktorú vyberal môj dedko. Naozaj som sa jej potešila, lebo vždy sa mi trafí do vkusu a mimo toho si veľmi cením, že si dá tú námahu ísť do kníhkupectva a vybrať knižky pre mňa.
O trileri o počítačovom víruse, ktorý dokáže napadnúť aj ľudí som rozmýšľala, ale neskôr som to nechala tak, ale keďže si ku mne našla cestu aj tak, neviem sa jej dočkať.

So Strážcom času som sa stretla jedine v recenzii Nathaly, ale verím, že sa mi príbeh o vynálezcovi prvých hodín od obľúbeného autora stopercentne zapáči, minimálne kvôli tomu, že je to úplne vedľa od mojich typických žánrov, ale aj kvôli tomu, že sa to pozdávalo mojej mame (lebo čo sa týka kníh, má vždy pravdu).
A poslednou a najčerstvejšou knižkou bol práve Chlapec nikto, ktorého mi podarovala Neliss z nášho nedávneho "malého" knižného zrazu v Žiline, ktorý taktiež organizovala. V kaviarni sa okrem knihomoľských debát konal tzv. Knižný Santa, kedy sme si vylosovali mená účastníkov, ktorým sme nami prinesené knižky podarovali. Ja som tú moju (Vráť sa, Como) podarovala Roberte_D* z Knižných maniačok. Snažila som sa vybrať knižku, ktorou som si bola istá, že ju nik nemal.
Každopádne som za Chlapca naozaj vďačná, už som o ňom rozmýšľala dlhšie a tak ma potešilo i venovanie či podpisy všetkých blogerov, ktorí boli na zraze.
No a zároveň som dostala takúto peknú záložku spolu s knižkou! Ešte raz za oboch ďakujem.
No a na záver tohto príspevku by som vás rada vyzvala, aby ste sa so svojou vianočnou nádielkou pochválili v komentároch a takisto by som sa vám poďakovala, že ste so mnou boli ďalší jeden rok, za vašu podporu, komentáre a každé milé i kritické slovo, pretože toto všetko ma posúva ďalej a ja dúfam, že so mnou ešte dlho vydržíte, pretože blogovanie ma určite baví a ešte dlho s ním neplánujem skončiť. 

Prajem veľa prečítaných kníh a mnoho úspechov v knižnom, ale aj súkromnom živote v roku 2015. 

Komentáre

  1. ja som na Vianoce dostal iba Strach, nie ten ozajstný ale Karikov :D a už sa na neho veľmi veľmi teším
    toho Darcu si už budem musieť kúpiť, neraz som ho obdivoval v kníhkupectve - má skvelé spracovanie a aj tá obálka je na dotyk úžasná :3

    a želám krásny a ešte úspešnejší nový rok 2015 ^_^
    PS : obáločka došla dnes

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Menej je niekedy viac :-)
      To isté aj tebe! Uži si každý moment a želám veľa prečítaných kníh :3
      Som rada, snáď sa páči.

      Odstrániť
  2. Krásné kousky :)
    Četl jsem Selekci a Zůstaň se mnou. Obojí se mi líbilo, ale Zůstaň se mnou o dost víc. :)
    Mimochodem, ty fotky jsou skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, tiež si myslím :D
      Tak to sa na obe teším ešte viac.
      Teším sa!

      Odstrániť
  3. Zostaň som mnou si musím kúpiť. Film ma dostal a aj keď sa mi od autorky nepáčila kniha Iba jeden deň i tak jej dám šancu .Nad knihou Kam si zmizla Bernadette poslednú dobu uvažujem že by som si ju kúpila ale neviem sa ešte na sto percent rozhodnúť možno to po tvojej recenzii zmením :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa do toho posnažím pustiť čo najskôr, aby si nečakala dlho :-)

      Odstrániť
  4. Aj tebe všetko dobré do nového roku.:)
    Krásne prírastky, hádam sa ti všetky budú páčiť, Kam si zmizla, Bernadette je napríklad úžasná... a hlavne dúfam, že sa ti zapáči Chlapec Nikto, mne sa totiž tá kniha čítala skvele.:) Takže nemáš vôbec za čo a dúfam, že sa zase uvidíme na ďalšom zraze.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :).
      Áno, aj ja dúfam, priala som si ju aj kvôli tvojej recenzii a na Chlapca sa potom teším ešte viac. Takisto sa teším :).

      Odstrániť
  5. Čítala som Zostaň so mnou, Chlapec nikto a Selekciu a všetky sú úžasné :)
    Všetko dobré do nového roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa na ne ešte viac teším :).
      Ďakujem, podobne!

      Odstrániť
  6. Krásne fotky a skvelé knihy ! Škoda, že ja ich na vianoce tak veľa nedostávam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, som rada, že sa ti páčia.. :). Myslím, že menej je niekedy viac!

      Odstrániť
  7. Z tvých Ježíškových knížek jsem četla jen Jestli zůstanu a Bernadettu, a obě se mi hrozně a hrozně a hrozně líbily. Jestli zůstanu tedy o kousíček víc, než Bernadetta, ale Bernadetta je tak zvláštní knížka, že by měla mít svoji vlastní kategorii, a vůbec by se neměla porovnávat s dalšími knížkami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tvoje recenzie si určite prečítam, aby som sa na ne ešte viac tešila :).

      Odstrániť
  8. Samé zaujímavé kúsky, najviac ma ale nadchla kniha Zostaň so mnou, tá bola podľa mňa skvelá! A Selekciu si chcem už veľmi dlho prečítať, stále som sa k nej ale nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne knižky. Potom odfoť Bernadette aj pod prebalom a teším sa na recenziu Darcu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bernadetta je strašne super :) bohovský príbeh, napísaný zaujímavým štýlom akurát je v niektorých pasážach až naozaj trošku wierd, ale vlastne to je aj samotná hrdinka. nanešťastie som na vianoce dostala len folletta na prahu večnosti (ktorú som si vyprosila u priateľa) a Love, Rosie či Rok v Bullerbynu (ktorými som si urobila sama sebe radosť). a eknihami si robím radosť permanentne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy je weird aj dobre, u mňa to väčšinou zaboduje ešte viac :).Tak to máš toho celkom dosť a teším sa na nové príspevky tvojho blogu :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj