Review of book - Nesmrteľní: Navždy

Recenzia knihy - Nesmrteľní: Navždy
Kniha prvá zo série Nesmrteľní.
Autorka knihy: Alyson Noel

Daný obsah
Po tragickej autonehode, ktorá si vyžiadala životy celej jej rodiny vidí šestnásťročná Ever Bloomová aury ľudí. Počuje aj ich myšlienky a po jedinom dotyku pozná ich celé životné príbehy. Všetci na strednej škole si o nej myslia, že je čudáčka. Všetko sa však zmení, keď stretne Damena Augusta. Damen je nádherný, neobyčajný a bohatý a v jeho prítomnosti sa Ever darí nepočuť v hlave hlasy a nevnímať všetku tú chaotický energiu okolo seba. Čím viac Ever preniká do Damenovho sveta plného tajomstiev a záhad, tým viac nových otázok sa vynára. Nemá ani len tušenie, kto Damen vlastne je. Jediné, čo Ever naozaj vie, je fakt, že je doňho čoraz väčšmi zamilovaná.

Pôvodný názov - The Immortals - Evermore
Počet strán - 320
Žáner - Fantasy/Nesmrteľná romantika
Vydavateľstvo - Slovart
Rok vydania - 2010
Cena - 9,95 €

Trailer


Môj názor
Hlavná postava knihy sa volá Ever Bloomová. Hneď na začiatku vás Ever oboznámi so svojou mučivou minulosťou a onedlho budete brať čítanie myšlienok a videnie aury v tomto prípade za celkom obyčajné. Ever hovorí aj o stretnutí s tajomným, ale sympatických Damenom, o svojich divných kamarátoch ale aj o svojom ťažkom živote. Býva so svojou tetou Sabine, ktorá jej ako jediná zostala po hroznej nehode.

Obľúbená postava: Samozrejme Ever - aktérka knihy. Pripadala mi ako sympatické mladé a normálne dievča, aj keď pri čítaní myšlienok a videní aury mi tak niekedy nepripadala J

Hodnotenie
+ : Aj keď to možno niektorým pripadá ako pôvodné teenagerské upírske ságy, nie je to celkom tak. Kniha bola pútavá a zaujímavá a veľmi sa mi páčili Everine názory, myšlienky a úvahy nad životom.
 - : Snáď žiadne, iba som trošku váhala nad Everinou nerozhodnosťou.

Dávam tomu 5 čítajúcích smajlíkov určujúcich kvalitu.
                                   

Melinda Zuzi Lunatic

Komentáre

  1. Na toto sa už strašne dlho chystám a stále to nejako obchádzam 8D Má to dobrý nápad, aj ma to zaujalo, len som sa ešte k tomu nedostala. Ale aspoň 1. diel si určite plánujem prečítať 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj