Mesačná chvastačka #1


Mesačná chvastačka je meme z dielne Judit. Na mojom  blogu sa bude objavovať vždy na konci mesiaca. 

O čo vlastne pôjde?
Vždy na konci mesiaca zverejníte príspevok, kde si odfotíte (nemusí to byť, ale malo by) svoje úlovky a popíšete ich pár vetami, napríklad odkiaľ ich máte, prečo ste si ich kúpili a za akú cenu. 
Knihy, ktoré sa budú môcť zverejňovať budú knihy, ktoré ste vyhrali, kúpili si, dostali ako darček alebo ktoré ste dostali od vydavateľstiev za recenzie. Aby som to zjednodušila, tu je poučka od Judit:
Do MCH patria všetky knihy nadobudnuté za uplynulý mesiac, ktoré sú vo vašom osobnom vlastníctve a ku ktorým ste sa nedostali nejakým chorým alebo nelegálnym spôsobom.

Takže tu sú moje úlovky za mesiac September: 

Knižky za September tvorí: Nekonečný príbeh, Denník odvážneho bojka 5, Glee - začíname, Séria Vlcy z Mercy Falls, Prvé lásky, Alica a dosť dobré rande a Alica a dosť dobrá rodinka.




Tak ako prvé si vyberieme tieto dve knižky. Nekonečný príbeh a Denník odvážneho bojka mám z MediaKlubu. Vlastne som si objednávala Denník odvážneho bojka, Inferno (pre starého otca) a pri kúpe nad 20 € som dostala Nekonečný príbeh.

Denník odvážneho bojka mám zatiaľ všetky diely a musím uznať, že je to veľmi zábavná séria a človek (dieťa) sa na nej zasmeje. Tento diel už mám prečítaný a je to také oddychové čítanie, keď sa chcete vrátiť znova do detstva.. ja som to prečítala za také dve hodinky.
Nekonečný príbeh som ešte nezačala čítať, ale v budúcnosti určite áno.


           

Glee - Začíname som si pôvodne kúpila pri návšteve kníhkupectva Knihy pre každého. Majú tam veľmi lacné knihy a chodím tam skoro každý deň pozerať, či tam nie je niečo nové či lacné. Glee som náhodou objavila za 2 či 3 eurá, tak som to hneď zhrabla a kúpila. V televízii som pozerávala tento seriál, tak dúfam, že to bude také dobré ako seriál.






           

Vlci z Mercy Falls som náhodou našla na Martinuse, kde som každú knižku objavila za 4 eurá, čiže spolu za dvanásť. O tejto sérií som počula veľa chvály, takže dúfam, že zaujme aj mňa. Na blogu sa samozrejme potom objaví recenzia a samotný názor na ne.



Prvé lásky som si objednala s tou sériou tam hore (:D) a musím priznať, že ešte som ju vôbec nečítala. Väčšinou mám knižky od Jacqueline Wilsonovej prečítané všetky, keďže píše úžasne. K tejto som sa akosi nedopracovala, ale som veľmi rada, že ju mám a čoskoro sa pustím do čítania.

  









No a nakoniec Alice a ... dosť dobrá rodinka a dosť dobré rande. Ako vždy, zľavu som totálne vychytala a obe knižky som kúpila za 6 eur v kníhkupectve, ktorého názov si už nepamätám. Dávnejšie som túto sériu už čítala, požičala som si ju z knižnice. Nevedela som ale nájsť dosť dobré rande. Tak som si k tomu kúpila aj rodinku a už sa teším, kedy sa do nej znova pustím.


Aby ste boli v obraze, Mesačnú chvastačku budem dávať každý mesiac a určite čakajte recenzie na tieto knižky.
Ďalej vám chcem len povedať, že som si na budúci týždeň pre vás pripravila prekvapko a dúfam, že sa vám bude páčiť.

Nadnes sa s vami lúči

Luna


Komentáre

Pozri aj