Booklover´s details 1 - Zmysel čítania



Ako úvodný článok som si pripravila Zmysel čítania. Začnime teda.

Každý má nejaké záľuby. Niekto rád športuje, venuje sa zvieratám, učí sa (-_-) či niekto ako ja rád číta. 
Všetko sa to určite začalo, keď mi dospelí bežne ako malej čítavali rozprávky. Ako každého aj mňa všetky rozprávky zaujali.
V treťom ročníku som napísala svoju prvú rozprávku (bolo v nej milión chýb a bola o ničom, ale aj tak to bola moja prvá rozprávka) a začala som proste čítať. Od tých najjednoduchších detských knižiek až po tie dnešné. Rodina ma stále podporovala, začo im veľmi ďakujem. Na takéto knihomolské štádium ma naviedla sesternica. Číta stále.. pamätám sa, keď mi požičiavala Harryho Pottera a ostatné knižky. 
~No a ten zmysel čítania?
Čítanie beriem ako odreagovanie sa, preniknutie do iného sveta, kde si môžem oddýchnuť od každodenných povinností. Môj obľúbený žáner je beletria, ale veľmi rada si prečítam aj fantasy. Čítanie sa nedá povedať ako záľuba, je to pre mňa každodenná činnosť, ktorá k životu určite patrí. Neviem, čo by som si bez neho počala.. aj keď človek by to skôr či neskôr zas vymyslel. A moja filozofia pre čítanie? Tie roky sa človek nudil, tak vymyslel knihy, aby sa čítali. Moja amatérska tvorba :D

Tak, dúfam, že sa vám prvá téma meme Booklover´s details celkom dala čítať a som zvedavá, aké budú ohlasy.
Tam dole na linkovač môžete odovzdať link na váš článok ohľadom tohoto meme.

Zuzana

Komentáre

Pozri aj