Dlhé zimné večery #2 - Vianočný zoznam prianí


Tak a znova tu mám projekt od Táni, tentokrát na tému Vianočný zoznam prianí.

Inheritance (makka vazba) (Christopher Paolini)Odvtedy, čo sem Táňa nedala túto tému, som vôbec netušila, že Vianoce sú už tak blízko. Veď to poznáte. Bola som zažratá do školských povinností, na moju aktivitu na blogu. Popri škole len-tak-tak stíham blog, ale vždy večer, keď sa mi samozrejme chce, si naň nájdem čas.
Hry o zivot (Suzanne Collinsova)Hmm.. blíži sa čas Vianoc a mohlo by sa zaspomínať aj na tie minulé. Knihy, ktoré som dostala pod stromček bol Eldest a Brisingr, Princezná Pia, Denník Amosa Leeho a ešte nejaká Wilsonka (od Jacqueline Wilson). Vtedy som bola naozaj prekvapená, ako rodina uhádla môj wishlist.

No a aby som to skrátila, na Vianoce by som si v skratke priala napríklad posledný diel Odkazu Dračích Jazdcov, možno Inheritance a Hry o život. Toto mi stačí, pretože doma mám ešte dosť neprečítaných kníh..



Zuzana


Komentáre

Pozri aj