Dizajn 1.0

Už dávnejšiu dobu som si vravela, že by som zmenila názov blogu. Prečo? Pretože som sa na začiatku v bloggerskej ére tak dobre neorientovala, nevedela som v čom sa najviac uchytím, bolo to na nervy. Na základe pozorovania profesionálnych bloggerok som prišla na určité finty a blogovalo sa mi lepšie. Viem, sú to len štyri mesiace, ale pripadá mi to, ako keby to boli dva roky .. Určitým spôsobom som viac dospela, čo sa týka blogovania.

Tiež som si "znova" zmenila meno na Zuzu. Tých mojich prezývok sa tu vystriedalo asi 5 (Autorka Zuzi, Zuzi, Melinda, Melinda Zuzi Lunatic, Luna).. Prezývku Zuzu mi vybrala Mona na Liebster Blog Award, celkom sa mi zapáčila. Díky Mona :-)

Aby ste boli v obraze, My Peerless World sa mi znepáčil kvôli tomu, že mi to znelo tak namyslene a tuctovo.. Zo začiatku som to brala ako prístav myšlienok (Wammí), ale potom som ten názov trošku znenávidela a vymyslela som Infinity Books. Ak ste môj blog dnes (6.10.) sledovali celý deň, zistili ste, že tu boli také trhavé zmeny. Bolo to kvôli tomu, že zčasti to nebolo gramaticky správne a znamenalo to "nekonečno knihy" .. Tak som teda v rýchlosti pridala "of" a blog bol zachránený.
Najprv som sa zamerala na text a farby, ďalej som sa babrala s úvodným obrázkom a upravovala detaily.

Takže aby som to zhodnotila:

Celkový vzhľad blogu:
Očakávania: Chcela som dosiahnuť jemný vzhľad s nádychom jesene, keďže práve prichádza. Snažila som sa o farby zladené do listov a zrejme sa mi to podarilo, je ich tam veľa. Predstavovala som si to nejako takto. Chcela som tam aj pridať znak nekonečno, ktorý bude moja hlavná ikonka. 
Doba práce: Robila som to po kúskoch, ale odhadom je to tak 1 a pol hodinky.
Programy: Pracovala som hlavne v PFSx (PhotoFiltreStudio) a v PhotoScape.
Prehodnotenie: Musím povedať, že takto som si to predstavovala a dúfam, že mi to vyšlo. 

Ako sa vám páči tento design? 


Zuzu


Komentáre

  1. Ahoj, nominovala jsem tě do tagu zde:
    http://zivot-s-knihami.blogspot.cz/2013/10/liebster-blog-award-tag.html
    Budu ráda, když tag uděláš :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj