Liebster Blog Award Tag

Do Tagu som bola nominovaná Monou z Život s knihami, začo jej veľmi ďakujem a že vedela oživiť môj blog :-)

Pravidlá:
Povedzte o sebe 10 vecí.
• Odpovedzte na 10 otázok blogerky, ktorá vás nominovala.
• Vymyslite 10 otázok pre tých, ktorých budete nominovať.
• Nominujte 5 blogerov, ktorí majú menej, než 200 pravidelných čitateľov.
• Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali.

10 vecí o mne:
1. Nosím okuliare
2. Vždy v školskej taške nosím knihu
3. Mám psíka 
4. Milujem bryndzové halušky (tým pádom som pravá slovenka)
5. Chodím na žurnalistický krúžok
6. Mimo toho chodím na klavír a na jazykovú
7. Skoro každú prestávku vypadnem do školskej knižnice
8. Milujem písanie príbehov, aj keď teraz píšem väčšinou články 
9. Do mojej izbe radšej nevstupujte.
10. Rada blogujem ;-)

Otázky od Mony, ktorá ma nominovala:
1. Co ty a výběr knih podle obálek? 
No väčšinou si pozriem dej na zadnej strane knihy, obálky v tomto u mňa nevyhrávajú.
2. Jak často si vybíráš knihu podle nálady?
Myslím, že nálada nijak neovplyvňuje výber knihy.
3. Bere (pučuje si) ti někdo z rodiny či okolí knihy za účelem čtení?
No väčšinou som to ja, kto požičiavam, doma mám veľa knižiek prečítaných..
4. Co tvoje okolí a čtení?
No väčšinou som len ja taký knihomol :-) Nikoho iného nepoznám.. ostatní čítajú povinne, ja pre radosť.
5. Na jakém nejzajímavějším míste si kdy četla?
No asi v Anglicku počas trajektu. Stále si pamätám tú knihu a vždy si ju spojím s Anglickom.
6. Když ti řeknu slovo "smrt", jaká kniha se ti vybaví jako první?
Asi Moja sestra Jodie od Jacqueline Wilsonovej.. ten koniec ma dosť zarazil.
7. Kde nejčastěji nakupuješ knihy?
Tam u nás je taký maličký obchodík, kde majú mega zľavy no a vždy po škole tam zájdem a neodídem s prázdnymi rukami.
8. Líbí se ti trend řazení knih podle barev?
Ani nie, knihy si zoraďujem podľa sérií, spisovateľov či žánru.
9. Koukáš na nějaké zahraniční "booktubery"?
Zatiaľ nie, ale v budúcnosti určite áno.
10. Jakou knihu aktuálně čteš?
No tentoraz je to séria Sedem labiek za Penny, konktétne Nechajte medveďa žiť! Táto séria ma dosť
chytila :-)

Otázky pre mojich nominovaných:
1. Prečo si si chcel/a vytvoriť blog?
2. Návštevuješ knižnicu?
3. Akú knihu aktuálne čítaš?
4. Ktorú zo sfilmovaných sérií máš najradšej?
5. Čo obsahuje tvoja taška?
6. Najobľúbenejšia knižná séria?
7. Máš nejaké domáce zvieratá?
8. Koľko už bloguješ?
9. Ktorým záľubám sa ešte venuješ okrem blogovania?
10. Koľko kníh sa nachádza v tvojej knihovničke? (Stačí odhad)

Moji nominovaní:
Mimi z Mimin svet kníh
Nathaly z Nathaly´s reading
Simone Sipriano z Books´ incredible stories
E_V_E z Read like me...
Veronika Ďadíková z Fans of Books

Zuzu

Komentáre

  1. Ďakujem za nomináciu. Táto je už moja piata, takže to všetko dám do jedného článku. Verím, že to stihnem do piatku, takže potom sa dozvieš odpovede. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. PS: Aj ja nosím okuliare, knihy zoraďujem podľa sérii a netuším, čo to sú booktubery. :D

      Odstrániť
    2. Niet začo, aj ja som rada :-) booktuberi sú ľudia, ktorí robia videá o knihách, napr. obľúbené série, ďalej rôzne tagy atď a majú vlastný kanál na YouTube :-) Zuzu

      Odstrániť
  2. Aj ja nosím vždy v školskej taške knihu na čítanie (alebo čítačku). Nikdy nevieš, kedy bude v škole nuda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :D Voľná hodina či prestávka, po ruke je vždy knižka ;-)

      Odstrániť
  3. Ja si tiež neusporadúvam knihy podľa farieb, podľa mňa to nemá zmysel, potom neviem, kde čo je 8D radšej žánrovo, podľa sérií a obľúbenosti

    ďakujem za nomináciu 8)
    http://readandwatchlikeme.blogspot.cz/2013/10/8-nominacii-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vďaka za nomináciu no článok neplánujem, keďže sa s nimi v poslednej dobe roztrhlo vrece. :) Ale povedala som si, že 10 vecí o mne a odpovede na tvoje otázky ti dám sem. :)

    10 vecí o mne:

    1. Milujem metal \m/.
    2. Tvorivosť je moje ďalšie meno.
    3. Neverím na nešťastie v piatok 13-teho a nie som poverčivá.
    4. Keď som bola malá neznášala som svoje krstné meno no teraz by som ho nemenila :) .
    5. Rada si prezerám staré rodinné fotografie :).
    6. Nemám rada nakupovanie oblečenia no v kníhkupectve by som strávila aj celý deň. :D
    7. Neskutočne túžim navštíviť Rím a pochodiť jeho pamiatky. :)
    8. Nikdy som nebola ďalej ako v ČR (no jo žiadne more :D).
    9. Mám problém zapamätať si svoje telefónne číslo (seriózne nikdy ho neviem :D).
    10. Zo zásady nepijem alkohol.

    Otázky:
    1. Prečo si si chcel/a vytvoriť blog?
    No chcela som sa v prvom rade podeliť o svoje názory na knihy a na blog ma napokon nahovorila Sue zo Secret World Of Deep Soul. :)

    2. Navštevuješ knižnicu?
    Ehm knižnicu som naposledy videla na základnej škole takže bohužiaľ ju nenavštevujem (nikdy som tam nenašla, čo som chcela tak som to vzdala :D).

    3. Akú knihu aktuálne čítaš?
    Práve teraz čítam knihu Perla v piesku, ktorá je novinkou vydavateľstva Kumran. :) Síce som len na začiatku no i tak ma to dosť baví. :)

    4. Ktorú zo sfilmovaných sérií máš najradšej?
    Pán prsteňov! Jediná schopná pre mňa. :D (YA sfilmované série ma neberú :))

    5. Čo obsahuje tvoja taška?
    Vždy knihu! Fakt a potom sa čudujem, že prečo je ťažká ako keby vláčim tehly. :D

    6. Najobľúbenejšia knižná séria?
    Urban fantasy séria kanadskej spisovateľky Lindy Poitevin The Grigori Legacy. Ja tú sériu prosto žeriem! :D Anjeli sú moja slabosť. A to ako tému spracovala táto autorka mi sadlo ale, že parádne. :)

    7. Máš nejaké domáce zvieratá?
    Keď som bola malá mali sme doma takmer celý zverinec (škrečky, morča, rybičky, mačka, korytnačka - nie všetky naraz :D) no teraz nemám žiadne domáce zviera a asi by som ani žiadne nechcela. :)

    8. Koľko už bloguješ?
    No v novembri to bude už druhý rok. Takže to isto dajako oslávim! :)

    10. Ktorým záľubám sa ešte venuješ okrem blogovania?
    Okrem blogovania je to samozrejme čítanie potom tvorenie všemožného druhu rada kreslím, maľujem, fotím a skúšam rôzne kreatívne techniky (momentálne ma drží decoupage :D)

    10. Koľko kníh sa nachádza v tvojej knihovničke? (Stačí odhad)
    Fú no tato od brucha by som to tipla tak do tých 200 kníh plus mínus pretože knihy stále obmieňam (niektoré predám, darujem, vymením, splaším iné a rátať to nerátam :) ).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za nomináciu, už som to urobila, môžeš sa pozrieť :) Budem rada, keď mi tiež odpovieš na moje otázky :) http://book-fans.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj