Meme Booklover´s details - Úvod #0


Všetko sa to začalo, keď som sa na telesnej výchove potrebovala počas behu sústrediť a pritom zabudnúť, že bežím. To je totiž moja taktika. Keď je beh na čas a ja sa chcem čo najmenej namáhať, pomáha mi premýšľanie. V tom rýchlom čase si snažím vybaviť si akúkoľvek tému, vložiť do nich všetky svoje myšlienky a zabudnúť, že bežím. Vtedy sa najmenej namáham a za pár sekúnd (väčšinou 4,5 min) už mám všetkých 8 kôl zabehaných a ani neviem ako.
Neodbiehajme však od témy.

Nápad vznikol na telesnej, rozvíjala som ho večer pri zaspávaní.

Určite mi každý prisvedčí, že večer sa vždy najlepšie rozmýšľa. Nijak to nie je ani u mňa a nápad Booklover´s details vznikol pri niekoľkých večeroch. Presnejšie každý večer som vymyslela jednu tému. Aby som vám to trošku priblížila.

Témy:

1. Zmysel čítania (18.10.2013)
2. Vysnívané miesto na čítanie (25.10.2013)
3. Moja knihovnička (1.11.2013)
4. Čítanie a ..? (8.11.2013)
5. Inšpirácia (15.11.2013)
6. Občerstvenie pri čítaní (22.11.2013)
7. Spešl veci pre knihy (29.11.2013)
8. Veci, ktoré si všímame iba my knihomoli (6.12.2013)
9. Čaro zimy (13.12.2013)
10. "Want to have" book list (20.12.2013)
11. Vianočné čítanie (27.12.2013)
12. Novoročné predsavzatia (3.1.2014)

Popis tém:

1. Popíšete, prečo je pre vás čítanie dôležité
2. Vaše vysnívané miesto na čítanie?
3. Popíšte svoju knižnicu, z akých knižiek, s ktorého žánru sa prevažne skladá?
4. Aké záľuby máte okrem čítania?
5. Ktoré knižky vás dohnali k premýšľaniu?
6. Určite pri čítaní strávite hodiny a treba pri tom samozrejme prežiť. Čo tvorí váš jedálniček počas čítania?
7. Máte nejaký zošit? Šuflík či skrinku špeciálne pre knižné veci? Zbierate záložky?
8. Keď čítate knihy, určite si všímate to, čo nie každý.
9. Akého typu čítate knižky počas zimy?
10. Knižky, ktoré by ste chceli dostať pod stromček.
11. Dostali ste to, čo ste chceli?
12. ...

Ku každej téme venujte jeden článok a dajte tam aj ten button, čo je na začiatku :-)

P.S: Toto je len časovo-organizačný zoznam, zúčastniť sa môžete aj napríklad o mesiac, o rok ..


Zuzu


Komentáre

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj