Rozhovor s VeEee

Premýšľala som ako oživiť svoj blog a pomohla mi kamarátka. Tak som sa dala do toho a dokopala som sa k tomu, aby som spravila rozhovor s obľúbenou blogerkou VeEee z blogu VeEee´s bookshelf, ktorý určite všetci poznáte. Tak, dúfam, že sa vám bude páčiť, pekné čítanie :-)

1. Tvoj blog už navštevujem veľmi dlho, aké boli tvoje začiatky?
Moje začátky, no fíjo, to už je dlouho. No ale určitě to nebylo lehké, snažila jsem se určit, jakým směrem vlastně můj blog půjde a co všechno na něm chci mít. Rozhodně to bylo jiné, než je to teď.

2. Máš krásny dizajn. V akom programe pracuješ?
Vzhledy dělám v Adobe Photoshop CS3 :-)

3.Určite si už veľmi sčítaná (:D). Ktoré knižky sa ti veľmi páčili, že by si sa k ním aj po mnohých razoch čítania znova vrátila?
Určitě Harry Potter a pak takové ty "jednodílné". Ale teď nemám nějak čas se vracet ke starým knihám, což mě i mrzí, kdybych mohla, tak bych si klidně přečetla i celou svoji knihovnu :D.

4. Ktoré blogerky sleduješ?
Sleduju málo blogů, protože se v těch nových neorientuji, ale z těch co sleduji tak třeba Kath, Syki, Nikki, Finn, Willinda, Vendea, a na víc si asi nevzpomenu :D

5. Ktorý projekt/meme máš najradšej rsp. ktorý sa ti najviac podaril?
No stoprocentně se mi nejvíc povedlo Třicetidenní knihobraní, z toho úspěchu jsem opilá ještě teď. Dále se hodně lidí přihlásilo do aktuálního Sbíraní listí (ve kterém jsem sama nějak pozadu). Z cizích se mi líbí třeba dumání od Syki.

6. Máš aj nejaké iné záľuby okrem blogovania a čítania?
Mám jednu zálibu (mimo ty dvě) a to je fitness. Hrozně ráda cvičím. Je to už přes rok a prostě mě to hrozně baví. Cvičení jsem objevila ale také díky knižnímu blogování, protože jsem se seznámila s Nikki Finn, která začala cvičit a já chvíli potom taky začala, takže je to takové provázané.

7. Máš nejaké špeciálne miestečko, kde čítaš knihy?
Já čtu teda hlavně ve svojí posteli, tam se mi čte nejlíp. Když je ale v létě příjemně, třeba na večer, tak čtu na balkoně, ale tam dlouho nevydržím.

8. Najhoršia kniha, ktorú si kedy čítala?
Nejhorší? No ted si vybavím knihu Navždy, kterou napsala jedna česká autorka. To bylo moc, vážně až příliš :D

9. Ak mi prezradíš, na akom článku práve robíš?
Teď momentálně připravuji další video tag. Chtěla jsem dva, ale jeden mi záhadně zmizel z plochy a ten soubor prostě nemůžu vůbec, ale vůbec nikde najít, což mě štve, protože to asi budu muset natáčet znovu. Takže teď mě čeká pár hodin úprav videa a možná zítra to bude na blogu :))

10. Tvoje obľúbené zvieratko z hocijakej knižky?
Určite pes Gabriel ze série Padlí andělé od Thomase E. Sniegoskiho. Moc chytrý pejsek a hlavně zábavný :))

11. Ako si prišla na prezývku VeEee?
Moje reálné jméno je Veronika no a dřív jsem měla po netu přezdívku VerusSs no a to se mi pak nějak zajedlo a tak mě napadlo VeEee, ono by klidně stačilo jenom Ve, ale byla jsem mladší a asi jsem to potřebovala nějak natáhnout. Jinak se to vyslovuje Vé. A ještě bych uvedla, že nesnáším zkomoleniny typu - VeE, VeEe, Veeee :D Vždyť není těžké napsat VeEee..

12. Prečo práve knižný blog?
Měla jsem už hodně blogů, ale většina jich skončila po docela krátké době fungování. Když jsem si založila ten knižní, tak jsem tak nějak věděla, že ten bude fungovat dlouho, protože čtení mě baví a nemyslím si, že jen tak přestane, maximálně se třeba posunu v nějakých žánrech atd. Jednoduchá odpověď - miluju čtení knih a dělení se o svůj názor na ně :)

13. Ako si prišla k blogovaniu? A kedy?
No to už je doba, to mi mohlo být tak 14-15, měla jsem různé blogísky a podobně. Já vůbec nejak tíhnu k tomu internetovému blogování. Knižní jsem si založila 4. června 2011.

14. Myslíš si, že začínajúci blogeri majú šancu sa uchytiť?
No určitě má, pokud nebude mít vzhled stejný jako dvacet dalších blogerů (to je hlavní důvod, proč si nové blogy prostě nezapamatuji a nechodím na ně)

15. A je niečo, čo by si chcela odkázať všetkým čitateľom, blogerom či fanúšikom kníh?
Moc děkuji, že můj blog navštěvují a že čtou a že se jim knihy líbí a prostě že jsem ráda, že rádi čtou a ať nepřestávají :)

Veľmi pekne ďakujem za rozhovor.


Zuzana

Komentáre

  1. Ať VeEee nechce vědět, jak jsme zkomolili doma její přezdívku :D určitě to nečteme "vééééé" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Ja jej hovorím VíIí :D po anglicky :D ale neviem, či je to tak, ako má byť :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj