Booklover's details- Čítanie a ..?

V tomto článku to bude iné a účelom bude predstaviť vám tú osobu, ktorá sedí za notebookom a píše pre vás všetky tie články. Zámerom som si vybrala túto tému, pretože väčšina čitateľov nevie o blogeroch tie viacmenej osobné veci a práve preto táto téma.

Ako som už spomínala táto téma bude nielen o čítaní, ale hlavne o tých ďalších záľubách, ktorým sa venujem a hodlám vám predstaviť tú moju osobu.

Ach, tá škola..
i hate school | via FacebookToto by bola skôr povinnosť ako záľuba. Každý žiak je školou povinný a nie každý to zbožňuje. Akurát som to debatovala s kamoškou, že škola mi zaberá tak štvrtinu poobedia. Ale tak čo by som bez našej milovanej školičky celé tie doobedia robila? Pravdepodobne písala, čítala a venovala sa rodine. V minulosti bola škola miestom, kde sme sa mali niečo naučiť.
Až teraz som si uvedomila, že to dali do oveľa hrôzostrašnejšej podoby, pretože kedysi bola škola miestom, kde sa deti radi niečomu naučili, v tej dobe hlavne remeslu a ďalším iným veciam, no v dnešnej dobe sa všetko musí overovať písomkami a už to nie je len papier, kde si mám overiť vedomosti, ktoré som sa naučila, ale niektoré písomky sú až tak prepracované, že sa deti učia (biflia) celý víkend a vôbec si to len "neopakujú".. už len čakám na školy budúcnosti.

Klavír a angličtina
klavier hülleAktuálne sa ešte venujem hraniu na klavír, čo už robím od tretieho ročníka (na základnej). Pravdupovediac, niekedy na klavír zabudnem (dôvod: škola) a cvičím večer o desiatej. Aktúalne beriem Bacha, Satieho a Debussyho, ak by vám to niečo hovorilo :-)
Na angličtinu chodím už asi tretí rok, čo sa mi veľmi šikne, pretože akurát preberáme minulé časy, minulý priebehový, čo je naozaj dobré, lebo sa niečo naučím. Zato o školskej angličtine sa toho moc povedať nedá. Už štvrtý rok preberáme to isté učivo a to prítomný jednoduchý a už ma to začína unavovať.

Zet

Komentáre

Pozri aj