Booklover's details - Inšpirácia #5

Táto téma ma napadla len tak, ani neviem prečo som si ju práve vybrala. Je to projekt poriadaný mnou a proste mi spadla spod klávesnice, tak prečo ju tam nedať? Pod pojmom "inšpirácia" som si skôr predstavovala článok takého typu, že by bloger čitateľom predstavil prečo čítať, prečo blogovať a ak píše, tak čo inšpiruje jeho k písaniu. Takže tento článok by ich mal inšpirovať a doviezť k čítaniu, blogovaniu a písaniu.
(1) Facebook
Prečo čítať?
Túto otázku si kladie skoro väčšina tínedžerov, pretože, priznajme si, nie každý čítanie miluje ako my, knihomoli :-) V našom okolí poznám len pár ľudí, ktorých čítanie baví tak, ako mňa a je to skôr smutné. Keď sa ma niekto spýta, čo rada robím, odpoviem, že čítam. Niekedy nasleduje smiech, niekedy len nadvihnutie obočím. Ale to skôr ja by som sa im mala smiať, o čo prichádzajú :-)

Prečo blogovať?
photography | via TumblrBlogovanie je činnosť pre denníkových ľudí, ktorí sa chcú vypísať. Dá sa blogovať o všeličom, napríklad o vašom idolovi, zvieratách, ďalej autorský blog (o sebe, čo sa udialo), o móde, varení, knihách... proste o čom vás napadne :-) K tomuto sa vám ale pridáva o jednu starosť naviacale ak vás to naozaj baví, k tomuto druhu starosti sa budete venovať s úsmevom na tvári. Ďalej je to tiež vec pre tých, ktorí sa venujú grafike a chcú blog udržiavať pekný a prehľadný. Nikto nechce mať bledozelené písmo na bielom, takže aj tomuto by ste sa mali povenovať. 

just a writers thingInšpirácia k písaniu
Ak chcete byť spisovateľ, potrebujete inšpiráciu. Niečo, čo vás donúti sadnúť si za počítač a písať. Inšpirácia sa dá nájsť hocikde, v škole, doma, na dovolenke, vonku na prechádzke či v záhrade. Len treba pozorovať veci, všímať si to, čo si iní nevšímajú a potom získate námet. 


Zet
Zdroj obrázkov: weheartit

Komentáre

Pozri aj