Booklover's details - Moja knihovnička #3

Robí mi trošku problém začať tento článok, pretože moje knižky sa nachádzajú v krabiciach a knižnica mi ešte nedošla. Napriek tomu som sa rozhodla napísať ho a knižky rozdeliť na určité podkategórie. Tento článok hodlám tiež spojiť s portálom www.bookfan.eu , kde som sa už stihla zaregistrovať a po presťahovaní si tam vložím všetky svoje knihy a pravdepodobne aj natočím video čo je v mojej knihovničke, o program mám teda postarané.

Virtuálna knižnica na Bookfan? Prečo nie..
Dashboard | Inspiration & beautiful images every day | We Heart ItLen nedávno som objavila portál, ktorý vyhovel mojim požiadavkám ohľadom virtuálnej knižnice. Najprv som používala GoodReads, ale to bolo po anglicky a väčšina slovenských kníh tam pochopiteľne nebola. Neskôr som na jednom blogu objavila presmerovač na www.bookfan.eu a bola som just happy. Zaregistrovala som sa a hneď som si pridala moje knižky. Samozrejme ich tam nemám všetky, polovicu som určite zabudla a po sťahovaní sa chystám napísať si všetky moje knižky do zošita a následne si ich pridám do BookFan.
BookFan je všeobecne portál pre Českú republiku, ale samozrejme sa tam nájdu aj slovenské knihy.
Dajú sa tam hodnotiť hviezdičkami, napísať názor či debatovať o knihách s ostatnými. Možností je mnoho. Len na vás je vybrať si tú správnu.

A čo tá naozajstná?
amazing, bed, bedroom, book, books, bookshelf
No tú naozajstnú ešte nemám, dostanem ju až neskôr. Aby som vám v skratke povedala, čo sa v nej nachádza (teda malo by). Určite tam mám okolo 15 Wilsoniek (knihy od Jacqueline Wilsonovej) jej knihy som milovala a stále milujem. Nejdem sa tu rozpisovať, chystám o nej článok zvlášť. Ďalej tam mám prvé tri diely Odkazu Dračích Jazdcov od Christophera Paoliniho (neviem, či som to napísala správne), z toho mám zatiaľ prečítaný iba prvý diel a z druhého iba polovicu. Ďalej tam mám niečo detské, čo určite nechcem vyhodiť a niekoľko mojich obľúbencov. Tejto téme ale určite budem venovať mnoho, mnoho článkov...

Zuzana

Zdroj obrázkov: weheartít


Komentáre

  1. Zrovna dneska som náhodou objavila tvoj profil na Bookfane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na GR si nenašla knihy? Ja som tam už hľadala všelijaké slovenské a zatiaľ tam všetky boli :D A tie čo nie, tam niekto po čase pridal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hľadala, ale popravde som niektoré nenašla :D Každopádne Bookfan je pre mňa lepší, v budúcnosti sa možno pridám aj na GoodReads :)

      Odstrániť
    2. Mne to robieval GR pred pár mesiacmi, že niektoré knihy, čo tam aj boli, mi vôbec nenašlo a nevedela som prečo :D Potom to zrazu prestalo :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj