Booklover's details - Občerstvenie pri čítaní #6

Book and tea<3.Tak už aby som to začala. Jesť a piť treba a hlavne pri takej dlhej činnosti ako čítanie. O jedenástej sa pohrúžite do čítania a o pol druhej skončíte. Alebo si oddýchnete. No a to je celkom dlhá doba, nemyslíte?

Väčšina knihomoľov si čítanie spríjemní šálkou kávy či čaju. Najlepšie však bodne čaj, pretože si vyberiete príchuť, ktorá vám bodne (ja si vyberám podľa toho, ako cítim dej v knihe, viem, šialené) a proste relaxuje. 
Ja čítanie s čajom milujem, dokonca som niekde videla aj šálku k tejto téme.

Relaxing afternoonHm. Káva. Tú moc nepijem, veľmi mi nechutí a pravdupovediac ju ani nemôžem :D Pijem tiež prírodnú kávu (neviem, či sa dá tak nazvať), ktorá je bez kofeínu a neobsahuje žiadne škodlivé látky a prospieva celej rodine. 

Čaj je preto neodbytnou súčasťou k čítaniu a nevedela by som si bez neho predstaviť čítanie (život).

A čo jedlo? Aj ja musím jesť. Väčšinou sa občerstvím keksíkmi alebo nejakými drobnôstkami. A čo vy?

Zet

Komentáre

  1. Ja si k čítaniu najradšej uvarím veľkú šálku kávy. Ja kávu zbožňujem, knihy tiež, takže je to skvelá kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa väčšinou tak pohrúžim do čítania, že zabudnem na jedenie a pitie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac pijem pri písaní a čítaní kávu a k tomu jem nejaké sladké sušienky :D Ale už som sa napchávala aj pizzou a čokoládou. Zašpinila som si knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pizza a čokoláda, to si užil skoro každý :D A skončilo to bohužiaľ rovnako..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj