Dizajn 2.0

Za oknami už sneží a ja som sa rozhodla, že zmením vzhľad stránky. Už dávnejšie som si dala predsavzatie, že vždy po takých hlavných okamihoch zmením dizajn stránky a jeden práve nastal. Za oknami sa skladá biela perina a ja som sa rozhodla, že tak bude vyzerať aj môj blog.

Celkový vzhľad blogu: 
Očakávania: Chcela som dosiahnuť jemný vzhľad zimy, vsadila som ale skôr na Vianoce a na tie tradičné farby ozdôb. Teda mojou úlohou bolo čitateľom navodiť tú takú vianočnú atmosféru a urýchliť im čakanie.
Doba práce: 1 hodina
Programy: PFSx (PhotoFiltreStudioX)
Spokojnosť: 100 %
Vychytávky: Na internete som natrafila na úžasný motív sneženia, ktorý sneží dostatočne na to, aby neprekážal a aby navodil vianočnú atmosféru ešte viac.

Ako sa vám páči tento dizajn?

Zet

Komentáre

  1. Je veľmi pekný :) To sneženie je super, už som rozmýšľala aj ja, že si ho strčím na blog, lebo nemám tam nič vianočné :D
    Tak ešte uvidím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) ja som ho raz niekde videla a veľmi sa mi to páčilo :) ale vyšlo mi to asi na šiesty pokus, na nete bolo milión nefunkčných kódov na sneženie :P
      Som zvedavá :)

      Odstrániť
    2. Že milión nefunkčných kódov :D To dobre poznám :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj