Dlhé zimné večery #2 - All I want for Christmas is you

Táto téma mi dosť zabrala a premýšľala som okolo dvadsiatich minút, čo mala Táňa na mysli. Zase tie jej názvy tém, ktoré mi dajú minimum informácií :D Trošku oneskorene, ale to by som predsa nebola ja :D Tak či tak, je tu. Tak čítajte! :D

CHRISTMAS!!!Tak. Po určitom čase som sa rozhodla, že účelom tohoto článku bude u vás navodiť tú správnu atmosféru Vianoc, aj keď o väčšinu sa už postarali tamtie biele chumáče vonku.

Hope.
Keď poviem slovo "rodina", čo vás napadne? Možno darčeky, ponožky, v mojom prípade knihy. Ale o to tu práve nejde.
Tým sa dostávam ku podstate článku.
Pre mňa je najdôležitejšia rodina. Tá atmosféra, žiadne darčeky (aj keď aj tie sú niekedy celkom fajn).

No a tiež ma napadá tá slávna pesnička od Mariah Carey. Užite si ju :-) Vždy, keď ide v rádiu mi pripomenie Štedrý deň, ktorý už bude onedlho. Tak dúfam, že aj vám.


Zet

Komentáre

  1. Tú pesničku ja každý rok počujem všade, či už v rádiu, v telke :D Ale mám ju rada :)
    Pridala som ťa medzi sledované blogy. Inak ti musím pochváliť layout. Minule som bola cez mobil a tam mi to dosť divne ukazovalo (to je mojím mobilom), ale teraz keď to vidím celé, je to neskutočne pekné, hlavne tie boky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti za pekný komentár, veľmi ma potešil :) ja viem, dala som to prispôsobiť na mobilné videnie, nech v tom nie je chaos :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj