Dlhé zimné večery #2 - Vianočný stromček z knížok

Táto téma vo mne vyvoláva zmiešané myšlienky. Tánine mozgové bunky si asi zas dali záležať (nič v zlom) a vymysleli tému, ktorá sa len tak vymyslieť nedá. A preto sa rozhodli, aby potrápili aj tie naše bunky.

Prvé, čo ma napadlo.
Ako prvé ma napadla vianočná atmosféra v kníhkupectvách. Prichádzajú Vianoce a všetky obchody s knihami rozmýšľajú, ako by čitateľom a zákazníkom spríjemnili nákup a motivovali ich, no a práve potom prichádza nápad vytvoriť stromček z kníh.. Prvý krát som tento zaujímavý objav uvidela v kníhkupectve Martinus a keďže sú stromčeky zelené, bol vyskladaný z knižiek Atramentové srdce diel tretí a veľmi to nadobudlo vzhľad vianočného stromčeka (aj toho v lese).
Tento nápad sa mi veľmi páčil a .. proste to bolo úžasné.

Pre knihomoľa.
Na internete (väčšinou na knižných stránkach) som videla obrázky vianočných stromčekov, ktoré boli výlučne poskladané z knižiek. Beriem to ako dobrý nápad, ale ja by som si to nedala, pretože by sa mi to nechcelo skladať a tiež sa mi to až tak nepáči ako to vyzerá a osobne mám radšej ten pôvodný typ vianočného stromčeku.

Špeciálne som si pre vás pripravila ešte fotky k tejto téme..

            

Vianočný wishlist
Pod pojmom Vianočný stromček z knížok som si predstavila aj knihomoľa s jeho wishlistom, čo chce dostať na Vianoce, čiže čisto teoreticky vianočný stromček z knížok je taká slovná hračka :-) Tak tu dám aj tých pár knižiek, čo by obsahoval môj stromček z knižiek.
                   

Komentáre

Pozri aj