Dlhé zimné večery #2 - Zimný spánok

Tak a znova tu máme projekt od Táni, tentokrát na tému Zimný spánok.

Už dlho som čakala na túto tému, pretože mi prinášala mnoho myšlienok, ktoré som chcela dať na papier (v tomto prípade trebárs na klávesnicu). 

Zvieratká, why not?
Už od predškolského veku sa dozvedáme o zimnom spánku, ktorý si spájame so zvieratkami. Vo väčšine prípadov je to o medveďoch, kde sa pred zimou veľa najedia, usadia sa do zimného spánku a po zime sú totálne hladní a idú na "lov." 
Nikdy som neverila ako môže medveď prespať celú zimu. Zdalo sa mi to nelogické už od mala, pretože človek (for example ja) prespí maximálne jeden deň a to musí byť ako unavený. Takže toto by som nechala na prírodu :)

Ach, to počasie ..
Hello NovemberŽe už ide zima, to nám v poslednej dobe napovie počasie. Večne zatiahnutá obloha a tých pár slnečných lúčov robia svoje a mne to pomaly kazí oči "zasvietiť" si ráno (na obed), ako keby bola nejaká veľká tma. Všetko to už zapadá do seba ako dieliky puzzlí a ja už sa neviem dočkať kedy na zem spadne prvá vločka (obrazne povedané). 
Zlé počasie má samozrejme aj svoje plus, tak prečo to nevyužiť? Keď sa schyľuje k pršaniu a ja nechcem liezť von, pomôžu mi moje kamarátky knihy :) Zavrem sa do izby, uvarím čaj, pripravím nejaké občerstvenie (niekedy si aj položím periny) a zašijem sa do sveta kníh. Týmto zabijem celý deň a čo nevidieť mám za sebou pár knižiek a recenzie sú na svete. 
Týmto využívam pochmúrne počasie a namiesto čumenia do obrazovky by to mohli využiť aj ostatní.

Už len 55 dní!
Winter is coming! ❤
Ani som sa nenazdala a všetky statusy na facebooku ukazovali, že sa blížia Vianoce. Prišiel november a s ním aj škaredé počasie a lístie sa pomaly začalo strácať. Do Štedrého dňa už zostáva len 55 dní a deti si určite horlivo čmárajú veci do zoznamu. Nijak na tom nie som ani ja a na Vianoce by som si priala knižky, ktoré som už spomínala v predchádzajúcom článku. Možno ešte nejakú drobnosť, na ktorú prídem štyri dni pred Vianocami, ale čo už. 
Rodine väčšinou kupujem veci z Vianočných trhov, ktoré sa vždy konajú na námestí. Milujem tú atmosféru, kde vonia čaj, perníčky a milé (niekedy dosť zahltené nákupnou horúčkou) hlasy znejú v celom meste. Na poslednú chvíľu ich pobalím (to by som nebola ja) a spokojná dám pod stromček.


Zet(zase nová prezývka, tentokrát dúfam, že stála)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj