Posúď knihu podľa obalu (1)

Už dlhšiu dobu som rozmýšľala, čím oživím svoj blog a poslednou možnosťou boli meme :D Tak som si vybrala meme Posúď knihu podľa obalu od  Syki. Už len názov znie zaujímavo, no nie?

Nadnes som si vybrala knižku od CooBoo s názvom Moje sladké šestnáste storočie od Rachel Harrisovej. Zámerne sem nedám anotáciu, pretože o čom by toto meme bolo? ..

Môj názor: Takže čím by som začala. Tak asi tou slečnou na obrázku. Ako som si obrázok pozrela, hneď mi do oka udreli šaty. Krásne, vyšívané s mnohými motívmi.. proste prekrásne. Tie majú u mňa prvé plus. Ten ruksak mi k tomu moc nepasuje, ale zrejme tam chceli dať tie tínedžerské časy, čím zrejme dáva zmysel aj názov. Ten je s pekným písmom a s pozadím :) tie ornamenty a vlnky sa mi veľmi páčia :) Ďalej pozadie ako pozadie. To sa mi páči, obloha je trošku zahalená a ostatné zdobí veža a zeleň.

Celkové prehodnotenie: Celkovo obálka je pekná, ale niečo mi na tej knižke chýba. Niekto si možno povie, "A čo by ti tam chýbalo?" ale ja proste neviem.. Nijak ma to nepresvedčilo, aby som po knižke hneď siahla a prečítala si.

Celkovo obálku hodnotím štyrmi hviezdičkami za tú vynechanú "iskru" a batoh. Nejak mi k tomu nepasuje, aj keď to bolo určite úmyselne.

Zet

Komentáre

  1. V tomto prípade ma zaujíma viac obsah ako obálka. Knižka ma už čaká pekne na stole, tak som zvedavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, téma je celkom fajn, ale to by už nebola podstata tohoto projektu :D Potom som zvedavá na recenziu :3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj