Čo priniesol rok 2013

Myslím si, že rok 2013 bol celkom ... no dal mi veľa.
Jedným veľkým krokom pre mňa bolo založenie tohto blogu. Dal mi toho veľa, pretože konečne som si na niečo našla čas a vedela sa tomu poriadne venovať. Blog som si zakladala s tým, že sa chcem s ľuďmi podeliť o svoj názor, stretnúť a spoznať pár úžasných knižných blogerov a venovať sa tomu, čo mám naozaj rada. Všetko to bolo pred ôsmimi mesiacmi (plus mínus). Bola som ešte neskúsená a blog som si zakladala s tým, že to chcem skúsiť tiež.
2014
Predtým som mala ešte "milión" (jednu) stránku, ktorá bola na blog.cz a prvý príspevok bol s popisom "Čo chcete, aby som sem pridávala?" No vážne. Doteraz sa na tom smejem, ale čo dokáže 9 ročné dieťa no :D Každopádne keď som sa naplno rozhodla, že sa chcem venovať knihám, navštívila som bloggera a začala to.

McLaughlin Designs | Tea Cup CollectionĎalšou veľkou zmenou, ktorá sa udiala v roku 2013 bolo moje prijatie a hlavne umiestnenie na príjmačkách na osemročné gymnázium. Teraz si určite hovoríte, aký "prcek" tu bloguje :D Už odmalička ma totiž nejak priťahovalo písanie.. no a tak som sa na prijímačkách umiestnila na krásnom prvom mieste a bola som šťastím bez seba. :) Každopádne som sa dala na ťažkú cestu, no verím, že to utiahnem.

V tomto roku sme sa aj presťahovali. Našla som nový domov, v ktorom nájdem (snáď) potešenie a nejaké tie "susedské vzťahy." Sťahovanie má ale aj svoje svetlé stránky, aspoň pre mňa. Preriedila som si izbu z "detskej" na takú.. no tínedžerskú, dá sa povedať :D

Sea | Anime girlTak to by boli také tie hlavné zmeny. Tiež som zažila skvelú dovolenku, v novej škole spoznala nových ľudí a našla skvelú osobu (len frajera, prosím nie!) a to kamarátku, na ktorú sa môžem spoľahnúť a povedať jej všetko.

Už dlho som sa takto nevypísala a potrebovala som to zo seba dostať. Snáď som tým nikoho neurazila alebo neznechutila.

Prajem vám tým tiež pekný zvyšok roka (zvyšných 26 hodín roka) 2013. :)

,,Nech šťastie vždy stojí na vašej strane."

Zet

Komentáre

  1. Verím, že zvládneš gympel, ja som chodila na 4ročný a končila s 1 a 2kami na maturách 8) Teraz na vš to už totálne flákam, lebo ma to nebaví 8D ale to je vedľajšie. Prajem ti veľa úspechov v osobnom aj blogovom živote a nech ti to tu ešte dlho vydrží 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gympl není až tak hrozný, vážně :) Já z osmiletého "vyskočila" před půl rokem a dokonce mi chvílemi i schází :) Sice jsem ze samých jedniček sklouzla na trojky (a bojovala jsem o to, aby tam nebyly čtyřky, ehm :D), ale maturita dopadla na samé jedničky a jsem na oboru, který jsem si přála ze všeho nejvíc :) Takže učení nejspíš opravdu přibude, ale v konečném důsledku to bude stát za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gympl tak hrozný? Ani bych neřekla!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gympeľ je to najhoršie, čo môže byť (podľa mňa) :D Už by som naň druhýkrát nešla.
    Píšeš naozaj dobre, ani neverím, že máš toľko rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tam radšej išla, aby som sa vyhla v deviatom ročníku monitorom, komparu atď. :D Nech to mám už z krku. Ďakujem :) naozaj mám :D

      Odstrániť
  5. Tak držím palce, ať Ti gympl vyjde a nemáš s ním problémy, protože já je začínám mít. :D
    Jinak ty první blogy jsou vždycky strašně vtipné. Vyhrabala jsem ten svůj první a skládá se z obrázků postav z Harryho Pottera. Jenom fotky a u toho například popis: Krásná fotka. :DD Docela jsem se nasmála, když jsem ho prohlížela.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj