Novoročný Tag


Už dlhšie (1 deň?) som hľadala niečo, čím by som oživila blog a všade sa to len hemžilo rôznymi projektami. A ako je známe, Zet má rada tagy a tak som našla tag, ktorý sa mi zapáčil a otázky sú vľmi zaujímavé. Autorkami sú Mona a Táňa.
Tak, prejdime na otázky.

1. Bola si už niekedy opitá príbehom knihy?
Myslím, že áno. Kniha Vlci z Aljašky bola riadne na zamyslenie a po dočítaní som potrebovala čas na "zotavenie", pretože to bol ale zvláštny príbeh. Nechcem urážať, ale pôsobil na mňa dosť divne, koniec ma prekvapil najviac.Však hlavná postava "úplne v pohode" konala bezhlavo a niekedy som rozmýšľala, ako ju mohla autorka vymyslieť. Viac v recenzii.


2. Koľko kníh chceš prečítať v roku 2014?
Ja si to skôr predstavujem okolo 60 kníh, ani viac, ani menej. Je to moja prvá výzva a ešte nemám taký odhad (a tiež vek blogu), aby som sa poučila z minuloročných.

3. Máš nejakú knihu spojenú s novým rokom?

Pfú.. ani nie. Väčšina kníh sa skôr zameriava na určitý príbeh a ostatné okolnosti ako sviatky ignoruje, no skôr ako taký denníček by mohol byť Džínsový denník, kde sa autorka venovala každému dňu (česť výnimkám).

4. Čo obsahuje tvoje novoročné predsavzatie?

Na nový rok plánujem niekoľko knižných výziev a tiež zapisovať si rôzne veci ohľadom kníh (počet strán prečítaných za mesiac, jaobľúbenejšie vety v knihách,..atď.). Tiež niečo v mojom osobnom živote.

5. Tvoj celoročný knižný crush? (najobľľúbenejší knižný pár)
Neviem, či by sa to dalo nazvať párom, ale pasovala by mi tam Katniss a buď Peeta alebo Gale. 



6. Aká kniha, ktorú vlastníš ma najbláznivejší obal?
Úprimne? Pupčeky. To Karinino prehnuté telo (asi každý vie, o koho ide) ma totálne rozosmieva a všetky tie dievčatá vyzerajú naozaj komicky. Lajk pre kresliara.


7. Najočakávanejší film/seriál roku 2014
Pre milovníkov Hunger games by to mal byť tretí diel Drozdajka a myslím, že každý mi dá za pravdu, že dvojka bola ukončená až príliš epicky a bol to skôr taký "sek." Tajomný.

8. Najočakávanejšia kniha roku 2014

Pfú.. no tak to by mohol byť Šampión zo série Legendy alebo Experiment.


9. Ako budeš oslavovať Silvester?
Tak určite s rodinou. Potom už také to typické "pozeranie tv" a odpočítavanie. A samozrejme jedlo nesmie chýbať.


Snáď sa odpovede páčili a ja chcel pďakovať autorkám, že vymysleli taký dobrý projekt a vedeli oživiť môj blog.


Zet

Komentáre

  1. Ty Pupíky mají vážně šílenou obálku :D Pravidelně mi to nosí jedna světluška na schůzku a vždycky si říkám, jak jsou ty postavy na obálce "znetvoření" Ale nějak tak, že to nevadí. :D
    Mimochodem, Karin je ta hrozně vysoká? Nikdy jsem to nečetla, takže netuším :D
    A já se nemohu rozhodnout, zda více čekám na Hunger Games nebo Hvězdy nám nepřály. Hunger Games rozhodně skončily napínavě a čekám, jak natočí další díl, protože tohle bylo fantastické. Ale Hvězdy jsou Hvězdy. Zároveň se ale bojím, aby knihu nezkazily, protože natočit něco takové chce opravdu hodně umu. Budu se těšit na oboje... :)
    A také máš pěkný blog, přidala jsem se do pravidelných čtenářů a děkuju za čtení toho mého. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj ja, cením si to :) áno, Karin je tá vysoká :D
      Drozdajka je tiež riadne prepracovaná a tak zostáva vo vzduchu, ako to len vymyslia. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj