Posúď knihu podľa obalu (3)

Dnes tu máme meme Posúď knihu podľa obalu, ktoré má na svedomí Syki. Dnes si vezmem na mušku knihu Vyvolený od Stefana Bachmanna. Tak to som zvedavá ako dopadne :-)

Ako prvé, čo mi do oka padlo bol samozrejme tento  zmajstrovaný vták. Pôsobí na mňa s nádychom minulotsti, ale tak aj z  budúcnosti. Je na ňom niečo, čo ešte zrejme nebolo nijak prezentované, čo jasne značí, že to bude pravdepodobne fantasy. Tým lepšie. 
Vták je zaujímavo skonštruovaný no istým spôsobom mi naháňa hrôzu. Tie ozubené kolieska a otvory mi moc nerobia dobre. Zrejme to bude výtvor nejakého nadaného dieťaťa. 
Ďalšie, čo som si všimla bol nadpis. Veľmi sa mi páči aj spôsob, akým spracovali nadpis. S vtáčikom to úplne súvisí a nikde mi to nezavadzia. Ďalej by som sa chcela venovať aj tým pierkam, ktoré sa nachádzajú na dolných okrajoch obalu. Myslím, že majú znázorňovať temnotu, alebo to, že sa niečo zlé chystá. Mesto za vtákom mi pripomína stredovek a .. no proste to určite poznáte. Píšťala hrá stredoveké skladby a okolo poddaní, králi a princezné. Klasika.

Obálka sa mi celkom páči a keďže sa kniha nachádza v mojom vianočnom, po Vianociach čakajte recenziu. 

Hodnotím ju samozrejme piatimi hviezdičkami , čo je plný počet. Pôsobí na mňa tajomne, ale útulne :)

Zet


Komentáre

  1. no, musím s tebou souhlasit, ten pták nahání hrůzu :D dneska jsem zrovna měla možnost nahlídnout do nové anglické knížky pro děti, kde byla zubatá děsivě i kočka :D naprosto vše mělo zuby a drápy, brrr :D
    jinak moc děkuji za komentář u mě :)
    - http://harrypotter-world.blog.cz/ (♥♥Veronika♥♥)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj