Posúď knihu podľa obalu (4)



Je nedeľa a ja som si pre vás ako vždy pripravila meme Posúď knihu podľa obalu od Syki. Nadnes som si zvolila knihu V pasci od Michaela Northropa. Knihu som si vybrala preto, lebo o nej v poslednej dobe počujem stále a zaujala ma ako obálkou tak aj anotáciou.

V pasci
Obálka na mňa pôsobí s nádychom zimy, keďže je všade nasnežené. Musím priznať, že vyzerá naozaj zaujímavo, však čo by nie, keď je od CooBoo? Tá škola nám predpovedá, že pravdepodobne aktéri uviaznu v škole cez snehovú kalamitu a názov nám to len našepkáva. Ten efekt (alebo je to celé fotka)? Farba nadpisu je úplne dokonalá a určite mi pasuje s tým snehom. Znak CooBoo má mrazivý nádych a veľmi sa mi to páči :) Môžem s radosťou povedať, že obálka je pekná. Pôvodná obálka je sčista rovnaká ak nepozerám na vydavateľstvo.

Pôsobí na mňa zimne a tajomne a neskutočne sa mi páči :) preto si aj zaslúžila 5 hviezdičiek

Zet

Follow my blog with Bloglovin

Komentáre

  1. Tak tento nápad na článok je geniálny! :O :) Ja knihy súdim stále podľa obalu (teda nie že by som si ich nejako veľa kupovala) ale beletriu vždy. Keď ma nezaujme obal, kniha skrátka neputuje ku mne domov :D Momentálne ako sa pozerám na túto knihu;obal sa mi vynorila spomienka na jeden film bože ako sa to len volalo. Nemôžem si spomenúť na názov ale tiež bola strašná zima, dej bol kdesi v New Yorku a bol to vlastne katastrofický film kde boli neskutočné mrazy, zimy, fujavice a skrátka každý sa chcel len zachrániť. A 4 študenti sa zachránili tak, že ostali v nejakej knižnici, ktorú mi pripomenula táto budova :D Ale obal sa mi veľmi páči, na zimu knižka ako stvorená len by ma teraz zaujímalo aký je skutočný dej a nasadila si mi chrobáka do hlavy tak si idem pozrieť o tejto knihe!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za pekný komentár :) Ten film by som si rada pozrela a áno, obal je naozaj pekný :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj