Posúď knihu podľa obalu (5)

Je posledná adventná nedeľa a čo by bolo pre nedeľu typickejšie ako meme Posúď knihu podľa obalu od Syki? Nadnes som si vybrala knihu Počertená od Shani Petroff, pretože knihu vlastním a nadnes sa pirpravte na ospevovanie!

Počertená
Táto obálka ma od kúpy veľmi fascinovala. Tá postava (Angel) sa mi veľmi páčila, tie jej červené vlasy boli nádherné. Ani dnes inak nie je a rada prijímam aj kreslené obálky. Angel má celkom jednoduché, ale pekné oblečenie, ktoré presne vypovedá názvu. Tie sluchátka na mňa vplývajú tak, že aktérka má všetko v paži a vyzerá ako rebelka (z môjho uhla pohľadu :D). Tie dve sily, oheň a .. nebo? Alebo skôr peklo a nebo, tvoria zaujímavú ilúziu a celkovo sa mi obálka veľmi páči. Nadpis k tomu ešte pridáva a môžem zhodnotiť, že obálka je hodná piatich hviezdičiek. 


Zet

Komentáre

  1. Mně se ten obal také moc líbí. Často si knihu vybírám prvně podle obalu a pak ještě rozhoduje anotace :)

    A moc ti děkuju za chválu. Zatím jsem se zapojovala jen do dvou soutěží na blog.cz, jinak ne, ale až bude víc času, tak to možná zkusím i jinde :) Tvůj komentář mě velmi potěšil :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj