Veľká čítacia výzva na rok 2014

Keďže sa blíži rok 2014, aj ja som chcela niečo, čo by som mohla po celý ten rok spĺňať, vyplňovať a tešiť sa z toho. Na mušku som si zobrala Veľkú čítaciu výzvu na rok 2014 od Nikki Finn. Ešte neviem, na čo som sa to dala, ale dúfam, že všetko pôjde ako má a ja sa budem tešiť z vyplňovania tabuliek, čo tak rada robím. Tak, takto vyzerajú výzvy. Knihy v angličtine som preskočila, lebo na to zrejme nemám žalúdok (a skúsenosti).



10 rôznych kníh v sériach


Poradie Názov knihy Autor Séria
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

10 kníh z mojej knižničky kúpené pred rokom 2014

Poradie Názov knihy Autor Séria
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
3 rozčítané nové knižné série

Poradie Názov knihy Autor Séria
1.
2.
3.
10 farebných kníh

Farba Názov knihy Autor Séria
biela
žltá/oražová
ružová
červená
modrá
zelená
čierna
šedá
hnedá/zlatá
fialová
26 kníh podľa abecedy

Písmeno Názov knihy Autor Séria
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
Z

5 kníh podľa národnosti autora

Národnosť         Autor Názov knihy Séria
5 kníh od doteraz nečítaných autorov

Poradie Autor Názov knihy Séria
1.
2.
3.
4.
5.
5 kníh podľa dĺžky názvu

Slová Autor Názov knihy Séria
1 slovo
2 slová
3 slová
4 slová
5 slov


Práve vypliešťam oči na obrazovku a som zvedavá, ako to u mňa pochodí. A zrejme nie som jediná...

Zet

Komentáre

Pozri aj