Vianočný Knižný Tag


Tak a oficiálne tu máme Vianoce (aj keď vonku to vyzerá inak). Rozhodla som sa pre Vianočný Knižný Tag. Účelom bude predstaviť čitateľom, čo robíte na Vianoce, aké knižky darujete príbuzným a podobne :-) Tag je verejný a ak sa vám zapáčil natoľko, kľudne si ho pridajte aj s otázkami na svoj blog a rožširujte! Nezabudnite na banner.

1. Ktorú knižku si spojíš s Vianocami/zimou?
U mňa je to asi V pasci , kde skupinka detí uviazne na strednej škole a život v škole sa stáva úmorným a nastáva boj o prežitie. Ešte som to nečítala, ale niekedy inokedy možno áno.

2. Čo zvyčajne podaruješ príbuzným?
V mojom prípade samozrejme knihu, ale vždy sa nájde niečo aj pre tých, ktorých čítanie veľmi neláka.

3. Akú knižku si želáš pod stromček?
Ja určite Súmrak od Stephenie Meyerovej. Veľmi ma zaujal dodatok Krátky druhý život Bree Tannerovej a tak som zatúžila aj po originálnej upírskej ságe.

4. Máte v rodine nejaké zaujímavé tradície?
U nás si väčšinou rozkrojíme jablko a skoro vždy vnútri nájdeme srdce z jadierok. Ešte nikdy sme nenašli krížik.

5. Ako vyzerá tvoj štedrodenný program?
Tak asi celý čas pozerám rozprávky a pomáham v kuchyni. Na konci si pobalím darčeky a šupnem to pod strom.

6. Akú špecialitu si si pripravila na terajšie Vianoce?
Tak ja asi tento tag, ale môžem vás uistiť, že po Vianociach bude jedna zaujímavá súťaž.

7. Máš rád/a zimu, alebo preferuješ teplejšie obdobia?
V zime som sa narodila, čiže mi celkom neškodí, ale vadí mi, keď je vonku zima a ja prídem do prekúrenej miestnosti. Tá zmena teploty mi nerobí dobre! :D

8. Chystáš sa na Vianoce čítať nejakú špeciálne predpripravenú  knihu?
No, ak snáď dostanem Súmrak, tak to by som si rada prečítala :-) ak nie, tak si chystám trilógiu Hunger games.

Dúfam, že sa vám tag páčil a pridáte si ho aj vy na svoj blog! :) Ak áno, pridajte sa do linkovača.

Zet








Komentáre

  1. Podľa mňa Súmrak bol lepšie spracovaný, ako KDŽ, ale niektorí hovoria opak. Mimochodom, nenechaj si pri Nove znechutiť celú ságu, ďalšie časti sú lepšie, ale tá dvojka sa fakt nevydarila.
    PS: Máš naozaj nádherný dizajn blogu:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/



























































































    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak môžem poradiť Súmrak si niekde pekne odlož a vrhni sa na Hunger Games !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ↑↑ Presne to som chcela aj ja odporúčiť :D ↑↑
    Inak tento tag sa mi veľmi zapáčil :) Už som ho aj vyplňila, ale publikujem len štvrtok, lebo do vetdy už mám prednastavené články, tak potom sem hodím link :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre baby, prehovorili ste ma :D .. fajn, teším sa :)

      Odstrániť
  4. Krásny tag! Určite ho pridám na svoj blog :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D Nechápu jak Ti taková knížka může připomínat Vánoce.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj pekný tag :) A Hunger Games si určite prečítaj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Povedený tag, zvlášť teď v té Vánoční atmosféře, ho prostě nešlo nevyplnit! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj