Waiting on Wednesday (3)

Je streda (utorok, ale už som to nevydržala) a máme tu meme Waiting on Wednesday. Meme je od Breaking the Spine a úlohou tohto projektu je uviesť knižku, ktorú si chcem v budúcnosti prečítať.


Vlci z Aljašky 
Katarína Revická

Volám sa Alex Tomasová a vždy som bola decko, ktoré nikto nechcel. Vlastní rodičia ma odkopli ako psa a v domove si ma prehadzovali ako horúci zemiak z pahreby. Neskôr sa našla rodina, ktorá si ma nechala. Nenávidela som ich za to, lebo mi nerozumeli. Život sa mi zdal mizerný. Iba v škole sa mi darilo. Bola som kráľovná - tá, ktorej sa všetci báli odporovať. Všetko zmenil neplánovaný rodinný výlet na Aljašku, kde som spoznala záhadné dvojčatá, anjela menom Kris a jeho brata Sama. Nikdy som ich nemala stretnúť. Boli mojou skazou. No práve tam - na konci sveta - som zistila, kto v skutočnosti som a čo všetko dokážem. Prezradila mi to šamanka z miestneho kmeňa. A tak som sa ocitla vo vojne, ktorá trvala už tisícky rokov. Medzitým som prežila veľkú lásku, vášeň, ale aj hnev a sklamanie. Teraz ma čaká obrovská výzva. Prekliatie aljašských vlkov sa vzťahuje aj na mňa, a preto musím odvážne čeliť svojmu osudu.


Kniha ma zaujala už len obálkou. Nádherné dievča na mňa urobilo dojem a musím priznať, že v tomto prípade ma obálka ovplyvnila (to sa nestáva nikdy!). Anotácia mala u mňa ďalšie plus a ako som už písala v zhrnutí, knihu som si proste musela kúpiť. Samozrejme z toho môjho "lacného" kníhkupectva, však ako inak :D

A vy? Máte túto knihu a chceli by ste mi niečo odkázať? 

Zet

Komentáre

  1. Túto knihu som chcela aj ja, ale spolužiačky ma prehovorili. Ani jednej z nich sa to nepáčilo a väčšinou máme rovnaký názor, tak som sa do toho nepustila a už sa ani nechystám :) ALe som zvedavá, čo na to povieš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hej, ale keď je to v zľave, tak prečo nekúpiť :D ja som tiež zvedavá :) potom dám vedieť v podobe recenzie.

      Odstrániť
    2. Prvá kapitola je za mnou a ja sa doteraz neviem spamätať.. dám tomu ešte šancu :D

      Odstrániť
  2. podle anotace to vypadá dobře a musím říct, že obálka sice je jednoduchá a ta holka sama o sobě je pěkná a něco dalšího k ní přidávat by vedlo maximálně ke zbytečnému přeplácání. Na první dojem bych dala palec nahoru. Budu se těšit na recenzi, jsem an to zvědavá! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj