Waiting on Wednesday (6)

Dnes som sa konečne po sviatkoch dostala na notebook a nestihla som sa spamätať, čím som stratila pojem o dni, pretože mi to bolo v podstate jedno. Nadnes tu mám knihu, ktorú som dostala pod stromček a pravdupovediac som ju ani nečakala. Volá sa Obyčajná tvár od R. J. Palaciovej. Má veľmi zaujímavý obal a anotáciu tiež.
Obyčajná tvár

Keď August (Auggie) Pullman prišiel na svet, lekári predpovedali, že sa nedožije rána. V detstve podstúpil toľko operácií, čo iní nezakúsia za celý život. Pre vrodenú poruchu, ktorej názov väčšina ľudí nevie ani vysloviť, má deformovanú tvár, potravu jedáva cez slamku alebo nadrobno pokrájanú, a nie je na to pekný pohľad. Málokto uhádne, kedy sa usmieva a kedy mračí. A predsa je to úplne normálny chalan, ktorý miluje Hviezdne vojny a chce žiť vlastný život. Prvých desať rokov života nemal Auggie ľahkých, no až teraz stojí pred najťažšou skúškou zo všetkých - konečne ide do školy medzi "normálne" deti. Musí sa pripraviť na zdesené pohľady spolužiakov aj posmech neprajníkov. Niekedy bude ťažké rozoznať, kto je skutočný priateľ. Nájde v sebe dosť síl, aby v škole vydržal, alebo sa vzdá a radšej zostane doma?
Zet

Komentáre

Pozri aj