Zhrnutie za november 2013

Prvýkrát vám tu prinášam Zhrnutie mesiaca, kde nájdete podtituly Top kniha, Top postava, Top pár či Top veta.

Ako Top knihu som vybrala Krátky druhý život Bree Tannerovej, Stephenie Meyerová ma veľmi oslovila a preto som pridala Súmrak do môjho wishlistu.
Po prečítaní som uverejnila samozrejme aj recenziu a nájsť ju môžete na tomto linku.
Knižka sa mi veľmi páčila o čom svedčí aj recenzia a bola jedna z najvydarenejších za celý

Ako Top postavu môžem označiť Maggie z knihy V znamení ametystu od talentovanej nielen blogerky, ale aj spisovateľky, ktorú nájdete na jej blogu pod menom Lyn Von Nightlight. Kniha je dostupná zatiaľ len v elektronickej verzii.
A teraz k Maggie. Toto dievča stratilo rodičov počas autohavárie. Neskôr sa z maminých zápisov dozvedá zaujímavé zápisky o Ametystovom lese. Cez portál vstúpi do tejto krajiny a uvedomí si, že mamine zápisky nie sú len obyčajné žvásty na papieri. môj život (no vážne).  
    



Na Top pár by som nevybrala  nič lepšie ako Bree + Diego. Títo dvaja mladí upíri sa určite našli a sadli si najviac z celej svorky. Nakoniec sa odlúčili, no po krátkej dobe sa zas stretli, tam hore.


,,Zavrela som oči.“ Stephenie presne vedela ako túto úžasnú knihu ukončiť a pridala k tomu ešte úžasnejší koniec. Pokúsila sa o nie veľmi krutý koniec pre smrť, aj keď už bol dosť krutý. Ukončila to tak, aby to bolo napínavé. Proste úžasne.

Ďalej som pre vás prichystala niečo v duchu Mesačnej chvastačky. Za november som si teda ulovila celkovo 6 kníh:

Krátky život Bree Tannerovej, ktorý som už spomínala tam hore. Kúpila som to cez Martinus.



Vlci z Aljašky je slovenská kniha s pútavým obalom, ktorý ma donútil zobrať túto knihu a podať ju predavačke cez pult.




 Nočný tieň mám z rovnakého kníhkupectva ako Vlkov z Aljašky. Knižka ma upútala nádherným obalom, ako už môžete vidieť na fotke.



  Nádherné tvory som už spomínala aj na Waiting on Wednesday a už sa neviem dočkať kedy ju začnem čítať, hlavne kvôli filmu, ktorý som si maximálne užila. 

Pupčeky je vlastne komix, ktorý ma upútal ako obalom tak aj anotáciou. A ako u mňa pochodí, to som zvedavá.

Na Hry o život si už dlhšiu dobu brúsim zuby a počkala som si na vydanie na celé tri diely :) Kníhkupectvo ma ale natoľko prekvapilo, že mi ku knihe pribalili aj brošňu Drozdajky. Bola som veľmi šťasntná, pretože som ju už dlhšiu dobu chcela a nikde sa nedala zohnať.

A vy? Čím by ste sa pochválili tento mesiac? :)


Zet

Komentáre

  1. Oooo :D Ďakujem, som rada, že sa ti Meg pozdáva :D Niekomu sa zdá dosť otravná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet začo, Meggie je naozaj zaujímavá postava :-) komu? Ja si to s ním vybavím! :D

      Odstrániť
    2. Tak možno som ju asi až príliš urobila na svoj obraz a občas vyznieva trochu premúdrelo a drzo, to musím uznať :D Ale ja ju mám aj tak rada :D rozumela by som si s ňou, je ako moje dvojča, ale asi trochu odvážnejšia :D

      Odstrániť
    3. Väčšina ľudí má také postavy najradšej, čo sa neboja ozvať :) to snáď každý :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj