Môj autor roka 2013


Tento Predošlý rok som sa rozhodla zapojiť aj ja do projektu Môj autor roka 2013 od ako inak talentovanej Syki. Projekt ma zaujal a preto som sa rozhodla predviesť vám môj "autorský nález."

Rozhodla som sa pre V. C. Andrewsovú.

Knihy, konkrétne sériu o Rain Arnold (Kvapky dažďa, Zablysnutie, Úder hromu a Na konci dúhy) som našla v sesternicinej knižnici tak som po nich siahla a po dvoch týždňoch čítania bolo po nich. A bola som riadne prekvapená. Nielen moderní autori prekvapujú. ;-)

Cleo Virginia Andrews, lepšie známa ako V. C. Andrews bola americká spisovateľka románov. Jej romány kombinujú gotický horor a rodinnú ságu a často obsahujú príbehy o bohatstve. Jej najznámejší román Kvety v podkroví (1979), čo je o štyroch deťoch zamknutých v podkroví bohatej rodiny. Jej romány boli preložené viac ako do 15 jazykov. Zaujímavosťou jej písania je to, že väčšinou svoje série rozdeľovala do piatich kníh a to tak, že v prvých pár knihách bol príbeh hlavnej postavy (vždy ženy), štvrtý diel je o deťoch hlavnej postavy prvej knihy a piata je z pohľadu babičky postavy prvej knihy. Zaujímavé, čo? 
Aj keď je V.C. Andrewsová spisovateľka pomerne v starších rokoch, jej knihy majú určite niečo do seba. S ňou som sa stretla cez sériu Arnolds (má vôbec názov?) už  s uvedenými titulmi. A neskutočne ma prekvapila. Myslela som si, to bude nejaká klasická starina (pardon za výraz) a keď som sa nudne začítala, len to "svišťalo" stranami. Ani neviem ako, za deň som už mala prečítaný prvý diel a keďže mala všetky diely spolu, neunúvala som sa len tak ich tam nechať ležať. No a plánujem si ich preto prečítať znova a napísať recenziu.

Aký bol váš autor roka 2013?

Zet


Komentáre

  1. O této autorce jsem snad ještě neslyšela. =) Ale podívám se na její knížky, třeba se mi taky budou líbit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú dosť staré (1973-80) takže to nie je také neobvyklé :) bez urážky. Určite sa ti budú páčiť! :)

      Odstrániť
  2. O tejto autorke som tiež ešte nepočula takže si určite rada pozriem niečo od nej :) Ja som si ako autorku roka vybrala Suzanne Collins. http://lucesbookshelf.blogspot.sk/2014/01/moj-autor-roka-2013.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj