My book wishlist 1 ~



Rozhodla som sa trošku oživiť môj blog a týmto menším projektom, kde vám predstavím knihy, ktoré si chcem kúpiť alebo mať v svojej knižničke. Pretože už viacerí ste sa ma pýtali čo by si mali kúpiť oni sami a tak prichádzam s projektom a... mal by vlastne odporučiť alebo zaujať. Nadnes som si vybrala tieto knihy:
                          
Divergencia (Veronica Roth)
Stratený svet v Podzemí (Roderick Gordon a Brian Williams)
Tigrova kliatba (Colleen Houck)

Divergenciu som si vybrala na odporučenie spolužiačky a viacerých blogeriek, keďže je to hit knižného vesmíru a Veronicy Roth vôbec a anotácia má niečo do seba. 

Stratený svet v Podzemí mám vo wishliste kvôli kamarátke, ktorá vraví, že je to neskutočná séria, tak som sa rozhodla vyskúšať to.

Po Tigrovej kliatbe som v kníhkupectve pokukovala viackrát a nikdy som sa neodvážila kúpiť si ju. Snáď príde tá chvíľa! Anotácia je úžasná a obálka vôbec.

Zet

 

Komentáre

  1. Minule som bola v kníhkupectve a videla som tam tú Tigrovu kliatbu.. Zaujala ma obálkou a keď som si potom z nej kúsok prečítala.. Asi ju budem mať tiež raz doma :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mňa práve že ta Tigrová kliatba vôbec nezaujala a nič dobré som na ňu nepočula. Divergenciu odporúčam aj ja a nie preto že som horlivý fanúšik tejto série ale mala niečo do seba. Ja si pamätám keď som čítala Divergenciu. 2 kapitoly a potom asi týždeň pauza lebo ma to vôbec nezaujalo a po tom týždni som to prečítala na jeden šup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Divergenciu si určite prečítaj. Fakt dobrá kniha :) A Tigrovú kliatbu som tiež chcela, ale keď mi spolužiačka povedala, že s tej knihy "môžeš aj cukor sypať" tak je tá romantika tam presladená, tak som sa do toho nepustila a už ani nechcem, nenávidím romantické knihy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čítala som len Divergenciu a tú jednoznačne odporúčam, je perfektná. Na zvyšné dve sa nechystám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Divergence je moc pěkná kniha. Druhý díl je sice slabší, ale i tak stojí za to! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky majú= krásne obálky, dej, zaujímavé postavy...Ćítala som len druhú ale nepaätám si ani fuka, keďže som ju asi ani poriadne nedočítala, v tom čase ma nudila..Ale Divergencia čaká na poličke a rovnako chcem prečítať ostatné dve...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Divergenci a Tygrovo prokletí jsem četla a rozhodně doporučuju. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to zrejme bude asi slovenským skazeným prekladom, čo spomínala Timi. :-)

      Odstrániť
  8. Tygrovo prokletí jsem nečetla, ale Divergence je výborná a Podzemí taky :) pravidelně ho dostávám k Vánocům od svých jedenácti, pokaždé, když vyjde nový díl :D teď mám v poličce poslední díl a bude to zvláštní, po tolika letech skončit tuhle sérii :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj