Február je už fuč a s ním aj zima, ktorá nebola

Všetko letí až príliš rýchlo. Včera som len nastupovala do školy z vianočných prázdnin a teraz sa už končí február. Prešli sme si zimou, ktorá ani poriadne nebola a ja som si poriadne užila sladkých dvanásť (:D).

Prípad pre Madison: Záhadné zmiznutia som dostala ako prvý recenzný výtlačok od Fragmentu, za čo som im veľmi vďačná. Knižka bola milá oddychovka s ľahkým dejom a zápletkou. Prvé lásky som si vybrala preto, lebo už mi dlhú chvíľu neprečítaná hnila v knižnici a tak som sa rozhodla prečítať si ju, keďže Jacqueline je moja obľúbená autorka z detstva. Dievčenskýjazdecký tábor som si kúpila a kniha sa mi páčila. Bolo to niečo iné. To najsladšie nakoniec som vychytala vo výpredaji a znova som sa k tomu vrátila, no nejak veľmi ma neuchvátila.

Inak je tam aj Tigrov osud, schováva sa za Pýchou a predsudkom :D
Prečítané strany - 655

Naopak dostala som ich až 7. Bola to napríklad Divergencia, po ktorej som túžila už dlhšie,malá knižočka zjednodušenej verzie Pýchy a predsudku pre mládež, Viróza od Katy Reichs k polročnému vysvečku, Prípad pre Madison: Záhadné zmiznutia ako recenzný výtlačok od Fragmentu, Tigrovu kliatbu som chcela vyskúšať už kvôli tomu množstvu negatívnych ohlasov a overiť si, či je to pravda a nakoniec Chatrč k narodeninám.

Naviazala som aj jednu skvelú spoluprácu s vydavateľstvom Fragment, za čo mu veľmi pekne ďakujem!

~~~

Počas zimy som sa narodila. Bol to jeden usnežený, februárový deň, kedy bolo snehu vyše po plot a husto snežilo. Asi som bola Snehulienka, vlasy čierne a pokožka bledá (just joking). Počas nasledujúcich rokov môjho života som si zimu maximálne užívala a zo všetkých ročných období som sa na zimu tešila najviac. Bolo to proste tak. Tohtoročná zima bola nulová, hrozná. Aj keď som sa spočiatku nechcela lyžovať, strach ma prešiel, bohužiaľ neskoro.. sneh už bol fuč a umelý stál za nič. Takto si už rozmyslím, kedy sa budem chcieť lyžovať..

Komentáre

  1. Páni..taky bych potřebovala dostávat takové množství knih :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, ale poznám aj blogerov, ktorí bežne dostávajú aj 25 (viď Schefik :D), ale mne to maximálne stačí :)

      Odstrániť
  2. Divergenciu by som si tiež chcela prečítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Divergenia vyzerá veľmi dobre :) Jedno ma však hnevá a to je to, že film údajne nebude premietaný v slovenských ani českých kinách.. hanba ! :(
    A gratulujem k spolupráci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, už som podpisovala petíciu a všetko možné.. s kamoškou nám je ľúto, že to nebudú premietať.. tak sme sa tešili .. nevieš náhodou dôvod?
      Dikes. :)

      Odstrániť
    2. No veď aj ja som ju už podpísala, je to strašne nefér voči fanúšikom.. lebo napríklad Mesto z kostí sa premietalo tak neviem :)
      Vieš čo neviem oficiálny dôvod, ale myslím si, že to bude asi tým, že napríklad zmienené Mesto z kostí nemalo takú veľkú úspešnosť akú očakávali, tak sa asi rozhodli, že toto ani premietať nebudú :(

      Odstrániť
  4. Vek zázrakov ma vôbec nebavil, ale Divergencia je geniálna. Tiež si myslím, že takejto verzie Pýchy a predsudku je škoda, lebo samotné dielo je perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát píšem recenziu, no uvidím, ako sa s tým popasujem :-) jj, Divergencia je zatiaľ úžasná a ohľadom tej Pýchy a predsudku, ja som len potrebovala doložiť nákup v martinuse nad 10 eur :D

      Odstrániť
  5. Divergenci se chystám číst už podruhé a hrozně se na ní těším a i na třetí díl se moc těším, pro mě nejlepší dystopická série co jsem zatím četla :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj