Mesačné zhrnutie - Marec 2014

Marec utiekol veľmi rýchlo, než som si stihla všimnúť a rovnako rýchlo ubehol aj mesiac knihy. Čas ubehol ako voda a neviem si ani predstaviť, že už za pár mesiacov budú letné prázdniny (yay!). Aktuálne však v škole píšeme tony písomiek a to sa aj odzrkadlilo v mojom knižnom živote. Prečítala som 5 kníh a dostala ich naopak až 13.

S nakupovaním som sa pokúšala mierniť, čo som aj splnila, pretože výnimočne mi väčšinu kníh poskytli vydavateľstvá, začo som im veeeľmi vďačná.

A čo som za marec stihla prečítať?


Miesto prvej prečítanej marcovej knihy získala kniha Vek zázrakov.Kniha bola iná, originálna, so skvelým námetom, avšak spracovanie nebolo až také výborné. Nečakala som od toho veľa, keďže bola kniha v zľave, ale tak aj táto kniha mala svoje plusy a mínusy. Recenziu nájdete TU.

Druhá prečítaná kniha bol knižný hit Divergencia, ktorá u mňa získala plný počet hodnotenia a pocit nadšenosti z úžasného námetu a spracovania dupľom. Je mi ľúto, že som sa k tomu dostala až teraz, ale ešte, že na mojom názore sa nezmení nič. Recenzia TU.


Ďalej to bol recenzný výtlačok na skúšku od vydavateľstva Slovart Artičokové srdcia od Sity Brahmachari. Bola to taká milá oddychová knižka o živote z pohľadu dvanásťročného dievčaťa, niečo podobné, ako knižky Jacqueline Wilson. Recenzia TU.

Od vydavateľstva Baroque Partners som si vybrala niečo z motivačnej literatúry. Bola to kniha The Go-Giver: Dej a bude ti dáno, bola to tiež taká oddychovka, ktorá ma mala motivovať k dávaniu, aby som niečo získala. Sčasti to aj svoj účel splnila, no tým, že to bolo písané ako beletria, to bolo ale príliš ružové. Recenzia TU.

Posledná kniha mesiaca bol recenzný výtlačok od Fragmentu a to Stratený svet v Podzemí. Kniha bola neeeskutočne premyslená a svojim spôsobom výnimočná. Mne však až tak úžasne nesadla, avšak páčila sa mi. Aj keď bola skôr vhodná pre chlapcov, možno dám šancu aj druhému  dielu. Recenzia TU.






Získaných kníh bolo naopak neúrekom.

Za marec som získala krásnych 13 kníh a to Kam zmizla Aljaška, Storine: Biely lev, Artičokové srdcia, Medzi nebom a zemou 1, Temné vízie 1, Mariotovi dediči 1, Zlodejka kníh, Potomkovia, Iba jeden deň, Iba jeden rok, Pod vražednou oblohou, Stratený svet v Podzemí a The Go-Giver: Dej a bude ti dáno. Som s nimi veľmi spokojná, inak ešte také malé oznámenie, že dnes som bola pokupovať pár dobrých kníh, ktoré hodlám venovať do súťaže, takže dúfam, že ich oceníte. :-)

A tu sú niektoré z úlovkov..



Hádam sa páčili a teraz aspoň viete, na ktoré knihy vás v nasledujúcom mesiaci čaká recenzia. :)

Komentáre

  1. Divergencii si musím přečíst - všichni to zatím chválí :) Podzemí jsem četla a je to moje nejoblíbenější série - mám radši chlapecké hlavní hrdiny. Jinak jsi dostala opravdu hodně knih, což je skvěle - některé mě zaujaly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si na ňu nájdi čas, neoľutuješ. :)
      Ďakujem, ja sama sa ešte pozerám, koľko som toho dostala a či to stihnem prečítať a inak možno ťa zaujmú aj tie, čo budú v súťaži. :)

      Odstrániť
  2. Ja som prečítala ešte menej ako ty :/ ale Iba jeden deň/rok vyzerá úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj