Vyhodnotenie súťaže | Jarná súťaž





Na blogu sa konala zatiaľ iba jedna súťaž a to o moju DIY záložku. Neskôr som usporiadala väčšiu súťaž s názvom Jarná súťaž (aké originálne, však ja viem) a bolo. Nečakala som vysokú účasť, no veľmi ste ma prekvapili. Súťaže sa zúčastnilo až 38 ľudí a vďaka vám mi stúpli čitatelia a sledovanosť vôbec. Preto vám patrí jedno veľké ďakujem. No a čo by to bola súťaž bez výhercov? Preto nebudem naťahovať a ideme k tomu rovno teraz. 

Zo Slovenskej republiky poteším čitateľku K. Majčíkovú s mailom kristie....eb@gmail.com, ktorá odo mňa dostane knihu Dokonalý pár. Slečne som poslala mail a ak mi neodpovie do 72 hodín (3 dní), bohužiaľ vyberám iného výhercu. 

Z Česka poteším slečnu menom Ella s mailom Eliska....tova60@seznam.cz, ktorá si v schránke nájde knihu Upírske denníky - Zbesilosť. Slečne som poslala mail a ak mi neodpovie do 72 hodín (3 dní), bohužiaľ vyberám iného výhercu. 

Ostatným čitateľom, ktorí sa do súťaže zapojili veľmi pekne ďakujem za účasť a za tých pár stlačených klávesov a klikov, ktoré pre mňa znamenajú veľmi veľa. A nezúfajte, že sa vaše meno v tomto článku neobjavilo, pretože súťaží bude ešte veľa :).

   

Komentáre

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj