Bloger Tag


Ahojte knihomoli! Školský rok sa nám už kráti a najlepšie je ho už stráviť čítaním v záhradke alebo doma pri ventilátore či čítaním tohto tagu. Ide o Bloger Tag, do ktorého som bola nominovaná Knižnými maniačkami, za čo im ďakujem.

Keďže je to Bloger Tag, ako som správne vyčítala, pôjde o to, dozvedieť sa o mne ako blogerke čo najviac informácií. Ja som to poňala trošku širšie a v odpovediach a faktoch nájdete aj momentálne plánované veci patriace k blogu či niečo aj z jeho ročnej histórie. Tak poďme na to. ;)



~ Pravidlá ~
1. Povedz o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nominuj 5 blogerov, ktorí majú menej ako 200 čitateľov za deň.
4. Vymysli 10 otázok pre tých, ktorých budeš nominovať.
5. Informuj blogerov, ktorých si nominovala.

~ 10 faktov ~
1. Momentálne mám rozčítané Ukradnuté sny a chýba mi 60 strán dokonca.
2. Chystám nový mini gadget s názvom "Status" s informáciami čo čítam, čo sa chystám čítať, čo recenzovať a čo počúvam.
3. Oreo si máčam do mlieka jedine pri ochutnávkach.
4. Mojim obľúbeným jedlom sú bryndzové halušky.
5. Mám všetky diely Harryho Pottera až na šiesty a siedmy.
6. Najprv som bola odporca paperbackov, ale teraz sú mi omnoho "sympatickejšie."
7. Ako malá som mala rada melónové žuvačky a táto závislosť pretrváva doteraz.
8. Počas voľna cez hodiny si čítam knihu ak sa práve neučím na písomku.
9. Skladujem si záložky, obálky od recenzákov či výhier, edičné plány a bločky z kúp kníh.
10. Na stole mám neustále neporiadok a ak si ho náhodou aj upracem, o pár dní je tam už späť.

~ Odpovede ~
1. Máš nejakú obľúbenú postavu? Či už filmovú alebo knižnú?
Konkrétnu nemám, ale celkom som si obľúbila Hermionu Grangerovú a väčšinu hlavných postáv z románov od Jacqueline Wilsonovej.

2. Mala si niekedy sto chutí hodiť knihu o stenu či už kvôli postave alebo deju? Ak áno, tak ktorú?
Momentálne ho zažívam pri knihe Ukradnuté sny od Bettiny Belitz, pretože tam nie je nijaká výrazná zápletka a s hlavnou hrdinkou sa absolútne nestotožňujem. A ešte je to nudné.

3. Ako si sa dostala k blogovaniu?
Tešila som sa na túto otázku. Bol to hlavne ten moment prekvapenia, že môžem mať vlastnú "stránku" a robiť si tam čo chcem a ako chcem. Myslím, že ma k tomu inšpiroval ešte blog Život s knihami a konkrétne Mona. A ešte s tým súvisela taktiež moja záľuba čítanie.

4. Máš nejakú vytúženú spoluprácu, ktorú by si chcela mať?
Určite je to spolupráca s Albatrosmedia a so Slovartom, ktorí majú neskutočné knihy a o ich spolupráci doslova snívam.

5. Máš obľúbeného slovenského autora? Ak áno, tak ktorého?
Určite je to Zuzka Šulajová a jej legendárny Džínsový denník. 

6. Keď si vybavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš?
Neviem prečo, ale úplne mi tam zapadá knižka Top 8. Hackerský námet sa veľmi vydaril a preto to nie je knižka len s letnou tématikou, ale aj s podarenou.

7. Koľko času denne stráviš čítaním kníh?
Ja čítam hlavne v škole a večer, takže to až tak dlho nie je, väčšinou je to tak okolo tých 2 hodín, no keďže idú prázdniny, pevne verím, že ho bude viac.

8. Čím si chcela byť, keď si bola malá?
Chcela som byť veterinárkou, no teraz by som tým nedokázala byť, pretože neznesiem pohľad na choré zvieratká, nie to ešte liečiť ich.

9. Čo alebo kto ťa inšpiruje?
Moja mama, nepoznám inšpiratívnejšiu osobu na svete.

10. Kde sa vidíš o takých 5 rokov?
Stále na mojom 8 ročnom gymnáziu dúfam ešte stále v blogovom svete.

~ Nominovaní ~
5. Tangleds

~ Otázky pre nominovaných ~
1. Máš nejaké domáce zvieratko?
2. Ako si sa dostala k blogovaniu?
3. Obľúbené jedlo?
4. Čítaš počas školy?
5. Aké je tvoje vysnívané povolanie?
6. Biela alebo tmavá čokoláda?
7. Najnovšie knižné prírastky?
8. Zbieraš veci ako záložky, edičné plány či bločky?
9. Dáš prednosť spoznávaciemu zájazdu alebo odpočinku na pláži?
10. Ktorú svetovú metropolu by si chcela navštíviť?


Dúfam, že sa vám odpovede páčili, niektorí ste sa s nimi možno stotožnili a ahojte pri ďalšom tagu!

Komentáre

  1. Ďakujeme, že si sa zapojila :) Pekné odpovede a hlavne odpoveď číslo 9 je veľmi pekná ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ktorý ročník si na osemročku? :D Ja už našťastie (úspešne) ukončujem 4. ročník a idem si vlasy vytrhať, že ešte ďalšie štyri :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj