Už 1 rok ako knižný blog

Od toho upršaného popoludnia, kedy sa mi v hlave zrodila myšlienka posunúť svoju tvorbu ďalej ako na papieri uplynul už rok aj 8 dní. Blog som si chcela založiť hlavne preto, že som vtedy vôbec netušila, že sa dá mať "vlastnú stránku", ako som si to vtedy nazvala a tak som to pokladala za niečo nové, neobjavené, originálne a len moje. Názov blogu sa sprva zrodil ako My Peerless World, čo v preklade znamená Môj jedinečný svet. Hlavne sa mi páčilo to slovko peerless. Najprv sa prezentoval s obyčajným čiernobielym dizajnom, s ktorým som bola hodnú chvíľu spokojná, no neskôr sa dal na inú vlnu a tak sa zmenil aj jeho názov na ten terajší - Infinity of books. Aj tu som sa pohrala s grafikou a vznikali tie najrôznejšie dizajny od jesenného, zimného až po jeden neutrálno-veselo-farebný, ktorý si na blogu nepobudol tak dlho, ako ostatné. S blogom taktiež išli aj tie najnovšie vychytávky ako zmena kurzora myšky či padanie snehu počas zimného obdobia.

 *

**

***

Nestriedali sa avšak len dizajny, ale aj tie najrôznejšie a najbláznivejšie prezývky. Najprv som bola Zuzana, potom Melinda, potom Melinda Zuzi Lunatic (wtf?), ďalej napríklad Zuzu a nakoniec som sa zmohla aj na chabé Zet, ktoré používam dodnes. Verím, že sa dizajn či prezývka ešte dlho nezmenia a môj blog zostane taký, aký je, aby vám utkvel čo najviac v pamäti.

No neskôr, asi pred dvoma, troma mesiacmi som sa rozhodla zmeniť blog natrvalo a to nielen dizajnovo, ale aj stránkou kvality. Vzhľad som naladila do krémového pozadia s jednoduchým logom naľavo a aj recenzie sa zmenili. Ako môžete vidieť tu a tu, zmenu naozaj poznať a vďaka tomu vďačím len blogu a jediná rada je - písať, písať, písať a trénovať.

Za ten jeden jediný rok som sa dokázala zorientovať v blogerskej ére a zistila som všetky plusy aj mínusy blogovania. Dozvedela som sa, čo je to ten recenzný výtlačok (a trvalo mi to pekne dlho) a keď som sa to konečne dozvedela, ešte hodnú chvíľu som naväzovala svoju prvú spoluprácu s vydavateľstvom a napokon sa ma ujal Fragment, za čo som mu veľmi vďačná a nikdy nezabudnem na ten moment, kedy som si prvý (a zrejme aj posledný krát, keďže máme dosť úzku schránku) krát v schránke našla tenučkú obálku s mojim prvým recenzným výtlačkom a boli to Záhadné zmiznutia (vidíte, čo si ja pamätám! Ale poznámky z biológie, to nie!). A potom to išlo hore kopcom. Začalo sa mi viacej dariť, čísla komentárov a zhliadnutí blogu bežali hore a tak aj môj úsmev na tvári. Bola som neskutočne rada, že som to dosiahla a bola som plne rozhodnutá v tom pokračovať.

Tak, ako sa menil aj môj blog, tak sa menila aj kvalita mojich príspevkov a recenzii. Blog mi dal toho veľa. Dal mi možnosť vyjadriť sa, zlepšiť sa v tom a nabrať nové skúsenosti. Zlepšilo sa mi písané slovo a to nielen v písaní článkov a recenzií, ale aj v písaní poviedok, čo mal byť pôvodne zámer tohto blogu. Avšak, nikdy neviete, čo sa prekrúti.

Preto by som sa chcela poďakovať vám - mojim čitateľom - ktorí robia môj blog lepším a lepším a podporujú ma každým slovkom, každou kritikou a každým vylepšením. Veľká vďaka taktiež patrí vydavateľstvám, portálom a e-shopom uvedených vľavo v sekcii Partneri blogu, pretože bez nich by nebol blog tým, čím je a vďaka poskytnutým knihám má potenciál byť lepším. A ešte taká jedna maličká vďaka aj môjmu blogu a mne pred 1 rokom aj 8 dňami, že ma napadlo založiť si ho. VĎAKA.
                                               

Komentáre

  1. Óó! Gratulujem! Veľmi pekný preslov. :) Taký... hlboký :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to bol môj zámer, zmeniť na trochu vážnejšiu a zároveň šťastnejšiu tému. :)

      Odstrániť
  2. Tak gratulujem k blogovým narodeninám a prajem ti ešte veľa ďalších. :) Tvoj blog poznám iba chvíľu, ale z článku vidím, že si sa za ten rok fakt posunula, čo je úplne super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, nemôžem uveriť, že je to už tak dlho. :)

      Odstrániť
  3. Píšeš naozaj úžasne, vidno že si sa posunula :) a gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezký proslov, mě se hrozně líbí sledovat, jak Ti blogeři rostou :) Gratuluji a přeji další krásné roky blogování :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj mňa a nesmierne sa z toho teším. :) Ďakujeem.

      Odstrániť
  5. Tak všechno nejlepší! Je skvělé sledovat, jak rosteš společně s blogem. Nejlepší je, když to cítíš sama na sobě, že vidíš, že jsi se někam posunula. A blogy jsou vlastně jako děti. Z každé maličkosti máš strašnou radost a každý větší/menší pokrok div nezapisuješ do deníčku. (a nebo jsem v tom sama? :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, áno, to je na tom najlepšie, každé číslo hore pri pravidelných čitateľoch či zhliadnutiach mi rozveselí deň :-) A s tými deťmi máš úplnú pravdu.

      Odstrániť
  6. Prajem ti ešte veľa úspechov s blogom. :) Tiež som prv menila vzhľad a názov, ale teraz sa už na blogu cítim ako doma. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! My blogeri sme niekedy fakt nerozhodní :D

      Odstrániť
  7. Jednoznačne si sa posunula - a posúvaš - dopredu alebo, ako ty píšeš, hore kopcom :) Len tak ďalej. Prajem ti mnoho ďalších úspechov v blogovaní :)
    Ináč také veci ako prvá spolupráca a prvý recenzný výtlačok si podľa mňa pamätá každý knižný bloger (u mňa to bola Metafora a kniha Návrat domů) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa z tvojho komentára a ďakujem pekne!
      Áno, myslím, že takéto "malé" krôčky, ale veľké prelomy si pamätá asi každý bloger. :)

      Odstrániť
  8. Gratulujem :D V blogovaní si sa veľmi zlepšila. Ešte si spomínam na tvoje začiatky a aj na tvoje prvé dizajny. Tento je fááákt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé gratulujem! :) Tie prezývky :DDDD Ja na to kašlem a nechávam si svoje meno...Inač cez čo robíš dizajn? :) Tento je vážne úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No čo už so mnou :D Dizajn som robila normálne v bloggeri cez html kódovanie, potom už ikonu blogu a momentálne "listy" hore vo PhotoFiltreStudioX.
      Ďakujem za krásny komentár! :)

      Odstrániť
  10. ja som práve začala s blogovaním a blogerky ako ty sú mojou veľkou inšpiráciou. Dúfam že aj mne sa to raz podarí dotiahnuť ďalej a prípadne nadviazať nejakú spoluprácu. Neviem sa dočkať mojej blogovej budúcnosti :) TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prajem Ti veľa šťastia. Hlavne, nech ťa blogovať a čítať baví. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj