Radšej by si .. (tagovala) • Rather Tag


Mali ste pekelne dlhú dobu, aby ste si všimli, že prázdniny a ostatné mesiace, ako prázdniny sú naozaj dva rozličné termíny a u mňa to nie je inak. Preto môžete vidieť badateľnú zmenu, že to nepekným spôsobom ide aj na mňa, no pomaličky sa posúvam a aklimatizujem. Delím si čas, vyraďujem zbytočnosti, plánujem, aby som mala čas na knihy, blogovanie, ale i školu či súkromný život. 

Na spestrenie a obnovenie blogu som si pre vás pripravila tag "Would you rather". Napriek tomu, že som odporca tagov a robím ich naozaj minimálne, momentálna situácia si to vyžaduje, no zároveň som našla jeden prijateľný na Knižnom svete
Y Ө U  ♥
Moja situácia..

Tag spočíva v tom, že odpoviem na otázku typu "To alebo tamto" a oddôvodním prečo. Poďme nato!

1. Radšej by si čítala len trilógie alebo len stand-alones? (samotári bez pokračovaní)
Keďže je kníh nespočetne a najradšej by som sa dostala ku každej, na normálne množstvo by mi to obmedzili určite stand-alony. Potom by som mala čas na všetko a nemíňala vreckové na nekonečné pokračovania. Naopak by sa svet nemohol obísť bez niektorých veľkolepých sérii ako Harry Potter, The Mortal Instruments či Percy Jackson. U mňa je to teda 50 na 50.

2. Radšej by si čítala len ženských alebo mužských autorov?
Túto otázku pokladám za úplný nezmysel, lebo autorov je milióny, každý je iný a ženské a mužské rozdiely tam nie sú. Mám na mysli to, že nikde nie je určené, že žena píše tak a muž inak, pretože každý je iný a škatuľkovať sa v takomto smere proste nedá.

3. Nákup v Barns & Nobles alebo na Amazone? (pravdepodobne v kamenných kníhkupectvách/na internete)
Kamenné kníhkupectvá majú vždy pre a proti. Nie vždy majú všetko, po čom naše srdce zatúži, nie vždy máme naše vyhliadnuté kúsky pred nosom a na svete nie je každý predavač ochotný a milý. Ja do kníhkupectiev chodím zacítiť pravú atmosféru kníh, vôňu kníh a obkukať novinky. Na e-shopy zavítam vtedy, keď viem, čo chcem a očakávam prvotriedne služby, kde som informovaná o všetkom.

4. Bola by si radšej, keby boli knihy spracované ako filmy alebo seriály?
Mám čo-to času na knihy, nie to ešte pozerať nekonečné seriály a filmy. Avšak niekedy by som si čas určite našla čisto zo zvedavosti.


5. Radšej by si prečítala 5 strán za deň alebo 5 kníh za týždeň?
Určite 5 kníh za týždeň, čo je mojím snom uskutočniteľným maximálne cez prázdniny. Prvý goal otázky už mám vždy dávno prekonaný.

Zadovoljna.si - Slike s časovnice | via Facebook
Väčšina knihomoľov ráno cez víkend
6. Radšej by si bola profesionálnym recenzentom alebo profesionálnym autorom?
Určite profesionálnym autorom. V tejto brandži mám viac možností a profesionalita istí i zárobok. Ako reálnu však vidím prvú možnosť.

7. Radšej by si čítala svojich top 20 kníh stále dokola alebo by si radšej čítala nové knihy, ktoré si nečítala predtým?
Určite by som spoznávala nové obzory. Ako sa poznám, stále čítané knihy by sa mi sprotivili a nakoniec by som už ani nemala čo čítať.

8. Radšej by si bola knihovníčka alebo predavačka kníh?Poznám ľudí (a seba) a na knižnicu by som sa určite nedala. Mať to srdce pýtať pokuty po deťoch a dospelých, ktorí nemajú na vlastné knihy a ešte od nich pýtať peniaze za to, že prešvihli zopár termínov? Nie, ďakujem. Ja som si to svoje rovnako prežila a taktiež ani tá nechutná stránka použitých kníh či úplne destroyed mi rovnako nejde po chuti a radšej by som s knihami podnikala, pretože už teraz nerada knihy požičiavam.

9. Radšej by si čítala len svoj obľúbený žáner alebo alebo všetky vrátane tvojho obľúbeného?
I v tomto smere by sa mi jeden určitý žáner sprotivil a ja by som bola i tak nútená presťahovať sa na iný a vždy je čas na zmenu a ochutnať niečo nové.

10. Radšej by si čítala fyzické knihy alebo e-booky?
Doba ide a do módy sa dostávajú e-booky. Z hľadiska praktickosti by som brala elektronické knihy, avšak fyzické knihy sú knihy samotné a určite by mi chýbalo šušťanie papieru medzi prstami a nezabudnuteľná knižná vôňa.



Keďže nerada nominujem, dávam vám voľnú ruku a komu sa tag zapáči, pokojne mu dajte šancu aj bez nejakého nominovania. Určite ho ale skúste!

Komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný príspevok :))) Tag sa mi veľmi zapáčil,tak dúfam že na mojom blogu sa objaví už čoskoro :)) Na mojom blogu som vymyslel nový projekt-Knižný advent- a bol by som rád, keby si sa aj ty zapojila(samozrejme, ak ty chceš) :))
    http://universeofwonderfulbooks.blogspot.sk/2014/10/knizny-advent-1-ahoj-vitam-ta-v-prvej.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, rada si ho prečítam. Do tagov a meme sa zapájam naozaj minimálne a tento tag je výnimkou, preto to radšej nechám iným a podobný som taktiež robila.

      Odstrániť
  3. Vau, tag je super! Niekedy ho na mojom blogu určite uvidíš :) keď som si tento článok tak čítala zistila som, že skoro každá odpoveď je taká istá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento tak vidím z každej strany :)) asi sa do neho pustím aj ja :D super odpovede :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj