Knižné prírastky/November

Ako iná väčšina blogov, aj ja som sa rozhodla ozvláštniť môj blog mesačnými prírastkami a ďalšou várkou fotiek. 

Novembrom som sa "krotila", keďže idú Vianoce a všetkým knihomoľom je jasné, čo dostanú, u mňa sa knižky stihli nakopiť ešte aj pred nimi, a tak bol november celkom chudobný na knihy, ale inak naozaj fajn!
Obe diela sú recenzné výtlačky a to od vydavateľstiev YOLi (Bux) a Fragment. Touto cestou by som sa im za ne chcela na začiatok poďakovať.

Život jedna báseň som si vybrala hlavne ako ďalší titul tejto vydavateľskej značky, no takisto tu zahralo rolu aj meno autorky. Príbeh je o mladej Layken, ktorej nie všetko vychádza tak, ako by chcela ona, ale i o mladej láske medzi dvoma mladými ľuďmi. Siahnuť som chcela najmä po Eleanor & Parkovi, ale nevyšlo to, no napriek tomu som veľmi vďačná i za túto krásku!

Saeculum vyzeralo dobre už od dátumu oznámenia. Na autorkin počin Erebos boli naozaj pozitívne ohlasy, a tak sa mi zapáčilo aj Saceulum, aj keď som Erebosa nečítala. Bol to skôr taký risk, stále neviem, čo si mám o tom myslieť, ale obe knihy by som chcela prečítať počas Vianočných prázdnin.
Nakoniec by som do tohto článku chcela vtesnať i malý knižný kresliaci challenge, na ktorom sa podieľal kamoš Filip, začo mu ďakujem. Ak ho budem v tomto rušnom období stíhať, rada by som sa doň zapojila a touto cestou by som chcela pozvať i vás!


Všetko dobre, pokojné posledné dni v práci a škole. :-)

Komentáre

  1. Saeculum by som si rada prečítala aj ja. :) Podľa recenzií a anotácie to znie dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné.. Život jedna báseň jsem teď dočetla a je to krásná kniha - rozhodně doporučuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa potom teším! :-) Ďakujem za motiváciu.

      Odstrániť
  3. Super prírastky - oba chcem a ani jeden nemám. Jééj! :D
    PS: ten challenge je super, určite sa zapojím :)

    http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je čas napraviť to :-)
      Obaja sme ti vďační! Potom nezabudni postnúť obrázky.

      Odstrániť
  4. Pekné kusky....Saeculum by som si rada prečitala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné prírastky, Život jedna báseň by som si rada prečítala... Plánovala som aj Saeculum, lebo Erebos sa mi páčil, ale odradili ma niektoré recenzie.:D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj