Knižné prírastky/Február

Konečne som si našla čas (áno, kvôli tomu, že som chorá) a rada by som vám tak ukázala moje prírastky za mesiac február. Ako som sa snažila mať ich čo najmenej, tentokrát to nevyšlo, keďže som mala narodeniny a niektorým knihám sa proste odolať nedalo.
Dokopy som si zadovážila a dostala 11 kníh, pričom 5 miniknižočiek z jednej časopisovej série. 2 knižky sú recenzné výtlačky, 6 kníh darovaných a 2 zvyšné som si kúpila ja.

Myslím, že zatiaľ mi to tiež na polroka bohato stačí a dúfam, že sa ešte budem držať v minimálnych počtoch (pravdepodobne zniem ako anti-knihomoľ, ale keby ste sa pozreli na moju knižnicu a čítaciu aktivitu, tak by ste určite pochopili).

Prvé dve knihy, ktoré vám predstavím sú recenzné výtlačky od vydavateľstva Ikar. Srdečne mu za ne ďakujem. Na začiatku mesiaca som bola obdarená Miniaturistom, ktorého mám už prečítaného. Môžem vám prezradiť to, že nenaplnila moje očakávania, ale isté čaro mi knižka priniesla.

Čitateľa z vlaku o 6:27 mám momentálne rozčítaného a snáď ho čoskoro dokončím, keďže hrubý naozaj nie je a ja sa nachádzam už v štrvtine.
Darované knihy especially k narodeninám sú slovarťácka Sabriel (nezabite ma, prosím, ak som to zle vyskloňovala) a Metalurg. Ten bol ešte z Vianoc od rodiny z ďaleka, ale považujem ho i za darček k narodeninám. Sabriel som si vybrala sama v kníhkupectve a kľúče vystupujúce z obálky ma doteraz fascinujú. 

Priceznú v pokušení som si z druhej ruky v naozaj dobrom stave, pričom si Princeznami pomaly zoskladávam celú sériu (neporadí mi niekto, ako to mám presne čítať po poradí?).

Throne of glass som si cez Bookdepository objednala hneď potom, ako mi prišli dve. Síce nerada, ale musela som ich prehnať znova, pretože za tú cenu som ju tam proste nemohla nechať. A áno, Sabriel nie je jediná, u ktorej ma zaujala obálka.
A ako posledné dary, ktoré neboli zabalené ako darček pod stromček, ale z lásky sú tieto malé dvojjazyčné paperbacky s poviedkami z Nového času, ktorými mi urobil radosť môj dedko. Knižky predstavujú svetové klasiky, ktoré sú známe v celom svete a keďže starý otec vedel, že sa naplno učím angličtinu a pomaly v nej aj čítam, pozbieral mi i tieto drobné kúsky.

Možno ste spozorovali, že fotky v tomto článku sú ostrejšie a možno i kvalitnejšie. Je tak kvôli tomu, že som v spojení dvoch sviatkov dostala zrkadlovku. Samozrejme, stále sa učím a spoznávam široké nastavenia tohto čara, ale snáď už budú nasledujúce fotografie kníh čoraz lepšie a lepšie.

Ďakujem pekne za prečítanie tohto článku.
Koľkými knihami ste boli obohatení vo februári vy?
Čítali ste niektoré z mojich prírastkov?

Komentáre

  1. Pekné kusky.Sabriel si chcem prečitať :) Teším sa na recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, tiež sa na ne teším. Ďakujem za komentár. :)

      Odstrániť
  2. Ej, veru všimla som si príjemnú zmenu na fotkách. :) Potom mi napíš, aký foťák, prosím. :) Spolu s ním si dostala veľmi pekné knižné darčeky. Aj pohľadnicu - tie mám ja veľmi rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Tiež ma vedia potešiť pohľadnice, páči sa mi, že niekto vie popriať aj inou cestou ako cez Facebook. :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, čo sa týka série Denník princeznej, knihy vyšli v tomto poradí:
    1. Denník princeznej, 2001
    2. Princezná vo svetle reflektorov, 2002
    3. Zaľúbená princezná, 2002
    4. Princezná na kniežacom dvore, 2003
    5. Princezná v ružovom, 2004
    6. Princezná v zácviku, 2005
    7. Princezná oslavuje, 2006
    Princezná pozýva, 2007
    8. Princezná v pokušení, 2007
    9. Princezná Mia, 2008
    Valentínska princezná & Perfektná princezná, 2008
    10. Navždy princeznou, 2009
    Tam, kde nie je číslo, je to mimo sériu, doplnková novela. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, ďakujeem, teraz som si aspoň istá, ktorou začať a skončiť. Vďaka ešte raz! :)

      Odstrániť
  4. Mara ti povie, ako ich čítať pekne po porade, Mara byť najväčší fanúšik Michae...Mie :D... aj keď práve tento diel, čo si si kúpila, z duše nenávidím :D čo sa týka ostatných kníh, tak fakt paráda ! :D A tvoje fotky sú krásne :D to nie je fér....prečo vie každý krom mňa fotiť ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, no čo už, nabudúce ma upozorni. :D Ďakujem peknee.. ale neklam. :)

      Odstrániť
  5. Krásne prírastky :) Na Miniaturistu som čítala už pár recenzií a väčšina ľudí bola veru sklamaná...za to na Sabriel samé chvály :) A tie fotky sú naozaj krásne-aj ja si chcem kúpiť zrkadlovku,kedže ma ten môj malý foťáčik začína dosť často vytáčať a nechce poriadne zaostriť :), len neviem akú značku kedže sa v tom až tak nevyznám....mohla by si aj mne pošepkať aká je to značka? :D Tak ti prajem príjemné čítanie s týmito novými krásnymi knižkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za komentár. Áno, istým spôsobom je mi to aj ľúto, že na mňa zapôsobil tak ako zapôsobil.
      Poznám ten pocit. :D Ja mám Canon EOS 1200D, na ktorom sa dajú vymieňať objektívy, konkrétne na tieto fotky som použila EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 DC III a šla som cez tento shop s dvoma objektívmi a telom za super cenu - http://www.prolaika.sk/e-shop/canon-eos-1200d-ef-s-18-55mm-f-3-5-5-6-dc-iii-ef-50mm-f-1-8-ii/ . Snáď som ti pomohla a určite sa nemusíš báť zložitého nastavenia, ľahko sa to naučíš, aj ja zatiaľ idem väčšinou na automatiku, ale pomaly skúšam aj ostatné módy. Pekný víkend!

      Odstrániť
    2. Ďakujem veľmi pekne za radu :) Tak idem to kuknúť a je čas, aby som už konečne začala šetriť :D Ešte raz veľká vďaka....

      Odstrániť
    3. Nie je vôbec začo. Prajem veľa šťastia a trpezlivosti pri rozhodovaní. :)

      Odstrániť
  6. Krásne kúsky a skvelé fotky no a dodatočne všetko najlepšie :) Dúfam, že si neoslavovala v posteli s horúcim čajom a chrípkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. :) Našťastie nie, narodeniny som strávila v pokoji, zdraví a s rodinou, až teraz ma to chytilo.

      Odstrániť
  7. Miniaturista má zaujímavú obálku, tiež aj Sabriel :D Teším na recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné přírůstky zdokumentované úžasnými fotkami. Miniaturistu si chci také přečíst, dokonce jej mám již zarezervovaného v knihovně, ale čím více recenzí na něj čtu, tím více toho činu lituji. Ale alespoň si budu moc vytvořit svůj názor. Doufám, že na knihy napíšeš nějaké recenze, ráda si je přečtu :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, ani nevieš, ako si ma potešila. Niekomu sa to páči, inému nie, ale napríklad ja mám naňho priemerný názor. Určite plánujem. :)

      Odstrániť
  9. Cez tento mesiac mi tiež pribudlo veľa kníh, ale ešte som sa nedokopala k ich prečítaniu. Každopádne super článok , obdivujem blogerov, ktorý vedia dať do článku toľko fotiek a pri tom neunudit čitateľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda ani mne nejde. :D A ďakujem pekne, som veľmi rada, že moje fotky vedeli aspoň tu zaujať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj