Beseda Mirky Varáčkovej v Martine

Besedy so spisovateľmi mám veľmi rada, pretože sa za prvé neskutočne teším, že stretnem človeka, ktorý stojí za mojimi knižnými obľúbencami a za druhé si vždy šťastná nájdem čas popočúvať niečo príjemné a možno za tým stojí aj niečo, čím sa odlišujem od mojich ostatných rovesníkov.

Napriek tomu, že som sa od narodenia zúčastnila len na dvoch naozajstných besedách, o ktorých som sa rozhodla sama (pretože viacerí chodili do knižnice už v škôlke a škole), po skvelej skúsenosti s Láskou z ulice, Nepobozkanou a Adaptáciou som nemohla odmietnuť a ihneď sa prihlásila na facebookovú udalosť besedy Mirky Varáčkovej a to priamo v meste, v ktorom bývam. Zmobilizovala som a oslovila moje blogerské susedy a stretnutie i beseda boli hneď dohodnuté.

Začiatok, iste, poznáte. Nervozita, strach a zahanbenie. Ale keď už vstúpite do miestnosti a vidíte známe tváre (a predovšetkým tú najznámejšiu), až vás zahreje pri srdci a viete, že nasledujúcu hodinu strávite medzi "svojimi". Presne tieto riadky moje pocity vystihujú a dúfam, že na ďalších paralelných besedách, na ktorých sa zúčastním, to nebude inak.
Beseda, ktorú organizoval Martinus sa u nás v Martine konala vo štvrtok podvečer 23.4.2015 v priestoroch Turčianskej knižnice, no zmenu takmer nebolo poznať. Už skvelé privítanie v prvých minútach ma zahrialo pri srdci a to nehovoriac o tom, čo bolo neskôr. Mirka pôsobila naozaj prirodzene, milo a skromne, a tak bolo naozaj potešením zúčastniť sa tejto udalosti

Hŕstka ľudí sa dozvedelo o detailoch Adaptácie, Mirkiných začiatkoch, niektorých iných knihách či aj čosi z autorkinho života ako mamy a "žienky domácej" a konečne sme ju mohli vidieť aj z iného pohľadu, ako zo svietiaceho displeju či zo stránok jej kníh.

Napriek tomu, že trvala len hodinu, splňovala všetko, čo vyžaduje taká beseda a možno aj čosi viac a v rekordnom čase. Určite odporúčam všetky besedy, na ktoré natrafíte, lebo beseda je vec dobrá, možno ako koncert známeho speváka, presne tak to vnímame my, knihomoli. 

Mirke Varáčkovej a dievčatám ešte raz ďakujem za skvelý deň. :)
A spoločná fotka bola, samozrejme, nutnosťou. Zľava ja (Zet), Kristy, Mirka a Kika z blogersko-knižného sveta.

Komentáre

  1. Besedy mám taky moc ráda.

    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to na skvelú besedu :) Škoda len, že sú všetky takéto besedy ďaleko od môjho bydliska :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba sa presťahovať čo najbližšie k Martinusu. :D

      Odstrániť
    2. To by som sa musela presťahovať asi pol Slovenska, keďže som z ďalekého východu :D :D

      Odstrániť
  3. Super fotky, určite bolo skvele.:) Ja som bola na besede v Žiline o deň neskôr a tiež som si to užila.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne si to opísala a fotky sú tiež super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, skvelý článok :)
    Bohužiaľ, ja som sa ešte nikdy na žiadnu besedu nedostala... Bol by veľký zázrak aby sa niečo také konalo v mojom okolí :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za peknú reportáž, Zuzka :) Dievčatá, odkiaľ ste? Možno spáchame nejakú besedu aj vo Vašom okolí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem za peknú reportáž, Zuzka :) Dievčatá, odkiaľ ste? Možno spáchame nejakú besedu aj vo Vašom okolí ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Páčila sa vám recenzia či článok? Povedzte, čo máte na srdci.
Ďakujem za každý komentár. :)

Pozri aj